Przetargi.pl
Dostawa implantów, endoprotez oraz elementów ortopedycznych

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Prusicka 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 120 920 , fax. 713 121 498
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
    ul. Prusicka 53-55
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 120 920, fax. 713 121 498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów, endoprotez oraz elementów ortopedycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów, endoprotez oraz elementów ortopedycznych, wyszczególnionych w poniższej tabeli, z podziałem na 4 części zwane pakietami: 1) Pakiet nr 1. Mieszalnik do cementu; 2) Pakiet nr 2. System endoprotezoplastyki stawu biodrowego bezcementowy pierwotny; 3) Pakiet nr 3. Proteza ścięgna; 4) Pakiet nr 4. Membrana do rekonstrukcji ubytków chrzęstnych oraz chrzęstno-kostnych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawców na całość asortymentu w danym pakiecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141770-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI pkt. 1. SIWZ; 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru; 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach