Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Szpitalna 45 45
62-504 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
REGON: 00031159100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów do zespoleń kości długich metodą gwoździowania śródszpikowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do zespoleń kości długich metodą gwoździowania śródszpikowego w następującym zakresie: Pakiet I - Kompleksowe zaopatrzenie złamań kości długich. Pakiet II - Gwoździe śródszpikowe do zaopatrzenia złamań kości ramiennej i piszczelowej kompresyjno rekonstrukcyjne. Ponadto na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: 1) skład konsygnacyjny implantów wybranych przez zamawiającego, 2) niezbędne instrumentarium do każdego rodzaju zespolenia sródszpikowego, 3) możliwość wymiany gwoździ i śrub, 4) szkolenie oraz materiały informacyjne o danym typie zespolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie zastosowano
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223., poz. 1655 z późń. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone oświadczenie i dokumenty, o których mowa poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) i zgodnie z SIWZ nr 37/09. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek złożyć materiały informacyjne o danym typie zespolenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA IMPLANTÓW I ENDOPROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych. Znak sprawy FDZP.226.21.2016
Dodano: 2016-07-04 - Sukcesywne dostawy implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych.
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów kostnych (II)
Dodano: 2016-06-03 - sukcesywną 36 miesięczną dostawę implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie zakończonego aukcją elektroniczną;
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa implantów i protez ortopedycznych oraz śrub, płyt, gwoździ, cementu kostnego używanego w przypadku złamań i rekonstrukcji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-29 - Przetarg na dostawę endoprotez stawu kolanowego.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów ortopedycznych
Dodano: 2016-04-12 - ENDOPROTEZY I INNE WYROBY MEDYCZNE (Nr rejestru A/07/16)
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa WYROBÓW i NARZĘDZI IMPLANTACYJNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-03-03