Przetargi.pl
Dostawa implantów do osteosyntezy twarzo-szczęki wraz z dzierżawą instrumentarium

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
    ul. Szopena 2 2
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów do osteosyntezy twarzo-szczęki wraz z dzierżawą instrumentarium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do osteosyntezy twarzo - szczęki wraz z dzierżawą instrumentarium wyszczególniona w Częściach dla Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych na Załączniku nr 1, będących integralną częścią niniejszej SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, przez okres 24 miesięcy oraz dostawę urządzeń wydzierżawianych w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy z dzierżawą przez 24 m-ce. 3.Ilości wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Części nr 1 i 2 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkości podanej w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych (nie dotyczy dzierżawy), w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SIWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości pacjentów leczonych u Zamawiającego. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. 4.Wymagania zamawiającego: a) Dostawa towaru na koszt wykonawcy do magazynu szpitala w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00 w ciągu 48 godzin roboczych od daty złożenia zamówienia faxem przez Dział Zaopatrzenia wraz z dokumentem stwierdzającym ilość, rozmiar, rodzaj dostarczonego asortymentu towarowego. Dostawa instrumentarium w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. b) W przypadku dzierżawy kompletnego instrumentarium do zamawianych systemów Wykonawca zapewnia pełny serwis gwarancyjny przez okres 24 miesięcy tj. wszystkie przeglądy i naprawy zapewniające ich sprawność przez czas trwania umowy, na koszt Wykonawcy przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi instrumentarium w terminie do 21 dni od podpisania umowy. c) W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych w dostarczonym towarze zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia reklamacji w ciągu 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia reklamacji, zastępując reklamowany towar innym. d) Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru dostarczonego ze zwłoką w przypadku, gdy Zamawiający był zmuszony zakupić ten towar u innego Wykonawcy. e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 5.Zaoferowane ceny jednostkowe umowne przedmiotów zamówienia nie mogą być podwyższone przez cały okres obowiązywania umowy. Wymóg ten nie dotyczy podatku VAT i cen urzędowych, które mogą się zmieniać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tych sprawach, po przedstawieniu Kierownikowi Działu Zaopatrzenia aneksu do umowy i jego akceptacji przez umawiające się strony. Zmiany cen, o których mowa mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa. Zaoferowane ceny jednostkowe mogą być obniżane po przedstawieniu Kierownikowi Zaopatrzenia aneksu do umowy i jego akceptacji przez wszystkie strony umowy, bez pogorszenia jakości oferowanych dostaw będących przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach