Przetargi.pl
Dostawa implantów

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Art. 3 ust. 1 pkt 3 usawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – Implanty do oseteosyntezy kości drobnych do zespoleń, Pakiet nr 2 – Osteosynteza – implanty chirurgiczne pozostałe, Pakiet nr 3 – Membrany i implanty do rekonstrukcji chrząstki stawowej, Pakiet nr 4 – system płytek blokowanych i osteotomia korekcyjna, Pakiet nr 5 – Gwoździe śródszpikowe, Pakiet nr 6 – Implanty do rekonstrukcji uszkodzonych struktur stawu karkowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.6 do SIWZ. 3. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji - dotyczy Pakietu nr: 1, 4, 5, 6. Prawem opcji jest możliwość zrealizowania w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw niż określonych w zamówieniu podstawowym ujętych w SIWZ (załączniki nr 3 do SIWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty zamówieniem podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wykazał, implanty i ich ilości, które mogą być realizowane dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno zrealizuje ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia (z prawem opcji) stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji. 4. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie (o ile zaoferowane produkty są zakwalifikowane jako wyroby medyczne). 5. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 6. Każdy implant winien być wyposażony w etykiety (klejone) zawierające następujące informacje: numer katalogowy, numer serii, rodzaj sterylizacji, rozmiar danego implantu. 7. Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia ww. przedmiotu zamówienia do szpitala. 8. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2017r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wykonawca oświadczy, że: posiada Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211) tj. - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE, - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami. 9. W zakresie Pakietu nr 1÷6 Wykonawca zagwarantuje nieodpłatne dostarczenie zestawu narzędzi specjalistycznych (instrumentarium) do zakładania implantów z dostawą do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy oraz wymianę lub naprawę zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji narzędzi. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy depozytu zawierającego pełny asortyment implantów (po 1 sztuce z każdego rodzaju i rozmiaru) oraz uzupełnienie po zużyciu poszczególnych części w ciągu 2 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać pełny komplet implantów w okresie realizacji umowy. 11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy implantów), Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego: 1. Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem produktów, które Wykonawca dostarcza w ramach przedmiotowej umowy. 2. Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi Wykonawca. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym określi maksymalną liczbę uczestników, którzy będą uczestniczyć w szkoleniu. 3. Zamawiający dokona wyboru uczestników spośród swego personelu. Uczestnicy to personel z doświadczeniem w obszarze ortopedycznym, a zdobyte doświadczenie będą wykorzystywać w zabiegach z użyciem produktów dostarczanych przez Wykonawcę. 4. Wszystkie szkolenia Wykonawca przeprowadzi w języku polskim lub innym w uzgodnieniu z Zamawiającym, zapewniając na swój koszt wszystkie niezbędne środki do realizacji szkolenia (w tym materiały szkoleniowe), dojazd i przyjazd na miejsce szkolenia oraz zakwaterowanie dla szkolących się. 5. Wykonawca zapewni prowadzenie szkoleń przez wykwalifikowaną kadrę. 6. Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę, na które Zamawiający wyrazi zgodę. 7. Wykonawca wystawi fakturę, tylko za te elementy implantów, które zostały wszczepione pacjentowi i ujęte w protokole zużycia. Faktura będzie zawierała numer karty choroby pacjenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr Kwota wadium w zł Pakiet 1 2930,00 Pakiet 3 1520,00 Pakiet 4 2090,00 Pakiet 5 1760,00 Pakiet 6 740,00 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do Pakietu nr 2 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. o/Sosnowiec, numer konta: 59 1020 2498 0000 8402 0025 7089 z oznaczeniem: ZP-2200-34/17 DOSTAWA IMPLANTÓW 3. Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza (przelew), b) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. DzU z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 4.1 Wadium w formie ww. poręczeń i gwarancji należy wnieść do kasy Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1. Zaleca się, aby kserokopia gwarancji lub poręczenia była dołączona do oferty. 4.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Formularz asortymentowo-cenowy, 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy: złożyć oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ że Wykonawca posiada Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211) tj. - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE, - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach