Przetargi.pl
Dostawa igieł do EUS, igieł do ostrzykiwania, pętli do polipektomii, pętli typu endo-loop do podwiązywania, pętli kolonoskopowych, kleszczy biopsyjnych kolonoskopowych, gastroskopowych, typu JUMBO, narzędzi do endoskopów, klipsownic jednorazowych, klipsownic, klipsów do klipsownicy, tuszu do znakowań podczas kolonoskopii, żelu endoskopowego, protez, rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych, zgłębnika PUR z prowadnicą, z portem do odbarczania, zestawu do odsysania pola operacyjnego, zestawu drenów do pomp objętościowych, plastrów i drenów, narzędzi do wideoduodenoskopu, igieł aspiracyjnych, protez dróg żółciowych i innych akcesoriów endoskopowych, szczoteczek cytologicznych, protez rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu, narzędzi do zabiegów endoskopowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii podczas zabiegów endoskopowych, manipulatora pacjenta, kabli przyłączeniowych, bipolarnych do jednostek elektrochirugicznych, jednorazowych ustników do spirometru, korków do kaniul, balonów do usuwania złogów z dróg żółciowych, cystotomu, stentu do pseudocysty trzustki w podziale na 35 cześci

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
    ul. Terebelska 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
    REGON: 67670800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa igieł do EUS, igieł do ostrzykiwania, pętli do polipektomii, pętli typu endo-loop do podwiązywania, pętli kolonoskopowych, kleszczy biopsyjnych kolonoskopowych, gastroskopowych, typu JUMBO, narzędzi do endoskopów, klipsownic jednorazowych, klipsownic, klipsów do klipsownicy, tuszu do znakowań podczas kolonoskopii, żelu endoskopowego, protez, rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych, zgłębnika PUR z prowadnicą, z portem do odbarczania, zestawu do odsysania pola operacyjnego, zestawu drenów do pomp objętościowych, plastrów i drenów, narzędzi do wideoduodenoskopu, igieł aspiracyjnych, protez dróg żółciowych i innych akcesoriów endoskopowych, szczoteczek cytologicznych, protez rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu, narzędzi do zabiegów endoskopowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii podczas zabiegów endoskopowych, manipulatora pacjenta, kabli przyłączeniowych, bipolarnych do jednostek elektrochirugicznych, jednorazowych ustników do spirometru, korków do kaniul, balonów do usuwania złogów z dróg żółciowych, cystotomu, stentu do pseudocysty trzustki w podziale na 35 cześci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa igieł do EUS, igieł do ostrzykiwania, pętli do polipektomii, pętli typu endo-loop do podwiązywania, pętli kolonoskopowych, kleszczy biopsyjnych kolonoskopowych, gastroskopowych, typu JUMBO, narzędzi do endoskopów, klipsownic jednorazowych, klipsownic, klipsów do klipsownicy, tuszu do znakowań podczas kolonoskopii, żelu endoskopowego, protez, rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych, zgłębnika PUR z prowadnicą, z portem do odbarczania, zestawu do odsysania pola operacyjnego, zestawu drenów do pomp objętościowych, plastrów i drenów, narzędzi do wideoduodenoskopu, igieł aspiracyjnych, protez dróg żółciowych i innych akcesoriów endoskopowych, szczoteczek cytologicznych, protez rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu, narzędzi do zabiegów endoskopowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii podczas zabiegów endoskopowych, manipulatora pacjenta, kabli przyłączeniowych, bipolarnych do jednostek elektrochirugicznych, jednorazowych ustników do spirometru, korków do kaniul, balonów do usuwania złogów z dróg żółciowych, cystotomu, stentu do pseudocysty trzustki w podziale na 35 cześci
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 2 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 3 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 4 – 300,00 zł; słownie zł: trzysta; Część 5 – 180,00 zł; słownie zł: sto osiemdziesiąt; Część 6 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 7 – 300,00 zł; słownie zł: trzysta; Część 8 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 9 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 10 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 11 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 12 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 13 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 14 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 16 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 18 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 19 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 20 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 21 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 22 – 500,00 zł; słownie zł: pięćset; Część 23 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 24 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 25 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 26 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 27 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 28 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 29 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 30 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 31 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 32 – 600,00 zł; słownie zł: sześćset; Część 33 – 500,00 zł; słownie zł: pięćset; Część 34 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 35 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Folder/katalog/ulotka dotycząca przedmiotu zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 4. Dotyczy części nr 4-10: Próbki do oceny jakości zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 6 siwz 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-4 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach