Przetargi.pl
Dostawa i zakup sprzętu komputerowego

Centralna Komisja Egzaminacyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-190 Warszawa, Marka Edelmana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 536 65 31, , fax. 22 536 65 46
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Komisja Egzaminacyjna
    Marka Edelmana 6
    00-190 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 536 65 31, , fax. 22 536 65 46
    REGON: 014925224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i zakup sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego w ilościach o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zakup: 1. Komputer stacjonarny All in One w ilości 45 szt. 2. Laptop w ilości 15 szt. 3. UPS w ilości 45 szt. 4. Serwer w ilości 1 szt. 5. Przełącznik w ilości 1 szt. 6. Zasilacz awaryjny serwerowy w ilości 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty– wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg treści Formularza oferty (Załącznik nr 3). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) wg treści określonej w załączniku nr 4 lub 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo-cenowy oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - nr 1 do Formularza oferty. 1. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako najkorzystniejszej, Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia, najpóźniej do dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą składa w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającemu wymagane oświadczenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, normy wystawione przez wytwórcę urządzenia, zawierające informację, że zaoferowane urządzenia są zgodne z wymaganiami podstawowymi dyrektyw UE dla danego przedmiotu oraz w przypadku udziału jednostki notyfikowanej przy ocenie zgodności dodatkowo certyfikat CE jednostki notyfikowanej. Brak złożenia wymaganych dokumentów będzie skutkować uznaniem przez Zamawiającego, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, co spowoduje zastosowanie procedury , o której mowa w art. 24 aa ust. 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach