Miasto Ustroń ogłasza przetarg
- Adres: 43450 Ustroń, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
Rynek 1
43450 Ustroń, woj. śląskie
tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
REGON: 7218234400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych do sali zajęć z arteterapii w ramach projektu pn. "Radosne przedszkolaki" Zadanie 1: Doposażenie i adaptacja pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup pomocy dydaktycznych do sali zajęć z arteterapii w ramach projektu pn. "Radosne przedszkolaki" Zadanie 1: Doposażenie i adaptacja pomieszczeń. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Radosne przedszkolaki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny); Priorytet XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.2. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – RIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Formularz cenowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Opis i fotografie lub rysunki wszystkich zamawianych elementów, z których jednoznacznie będą wynikać parametry oferowanych elementów zamówienia celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty obejmujące elementy przedmiotu zamówienia, takie jak: opisy, fotografie lub rysunki zaoferowanych elementów zamówienia stanowią treść merytoryczną SIWZ i mają charakter bezwzględnie obowiązujący i muszą być wskazane w ofercie od początku, gdyż nie mogą podlegać zmianie, poprzez ich uzupełnianie przez Wykonawców. Dokumenty, o których mowa powyżej mają charakter treści oferty, rozumianej jako oświadczenie woli wykonawcy. Nieprzedłożenie tych dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp” – bez możliwości złożenia przez tego Wykonawcę tych dokumentów po upływie terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec"
Dodano: 2021-01-08 - Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec"
Dodano: 2020-10-19 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych do Szkoły Podstawowej im. Brunona Strzałki w Lubomi”
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektów dotyczących poprawy efektywności kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych w : Cynkowie, Pińczycach oraz Lgocie Górnej, Gmina Koziegłowy. Postępowanie 2
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa dwóch stanowisk dydaktycznych do Laboratorium Energetyki Konwencjonalnej i Odnawialnej w zakresie infrastruktury dotyczącej odnawialnych źródeł energii dla Wydziału Infrastruktury i Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2020-09-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektów dotyczących poprawy efektywności kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych w : Cynkowie, Pińczycach oraz Lgocie Górnej, Gmina Koziegłowy.
Dodano: 2020-08-24 - Dostarczenie zestawu stanowisk do wykonywania ćwiczeń laboratoryjnych z zakresu automatyki i energooszczędnej eksploatacji systemów technicznego wyposażenia budynków. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/12/EK
Dodano: 2020-02-05 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu „Odkryj w sobie talent!”
Dodano: 2019-12-19 - Zakup i dostawa 2 zestawów do eksperymentu – nauki przyrodnicze – geografii) (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych) dla szkół: I Liceum Ogólnokształcącego (Akademicki Zespół Szkół) i II Liceum Ogólnokształcącego (Zespół Szkół Nr 1) w Piekarach Śląskich, w ramach projektu „Piekarskie Licea na medal!” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).
Dodano: 2019-10-22 - Zakup i dostawa 2 zestawów do eksperymentu – nauki przyrodnicze – geografii (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych) dla szkół: I Liceum Ogólnokształcącego (Akademicki Zespół Szkół) i II Liceum Ogólnokształcącego (Zespół Szkół Nr 1) w Piekarach Śląskich, w ramach projektu „Piekarskie Licea na medal!” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).
Dodano: 2019-09-30