35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zakup odzieży roboczej i ochronnej dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, której szczegółowy opis znajduje się w Formularzu cenowym (zał. nr 5 do SIWZ) – w kolumnie „opis przedmiotu”. Dodatkowe wymagania : 1. Wykonawca dostarczy w terminie 3 dni po zawarciu umowy do siedziby Zamawiającego tabelę rozmiarową każdego typu asortymentu (typu damskiego i męskiego) ujętego w ofercie, według której zostanie określone zestawienie ilościowe poszczególnych rozmiarów. 2. Szczegółowe zestawienie ilościowo - rozmiarowe zostanie dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 5 dni po zawarciu umowy. 3. W przypadku braku możliwości dopasowania rozmiaru odzieży do parametrów pracownika (rozmiary nietypowe – nie mieszczące się w tabeli Wykonawcy) Zamawiający dostarczy Wykonawcy wraz z w/w zestawieniem ilościowo - rozmiarowym dane antropometryczne pracowników dla których wykonawca dostarczy indywidualnie przygotowany (uszyty) asortyment odzieży roboczej. Każdy egzemplarz indywidualnie przygotowanego (uszytego) asortymentu (nietypowego) należy umieścić w opakowaniu foliowym, a na opakowaniu lub wewnątrz niego należy umieścić /nakleić/ czytelną informację dotyczącą /wzrostu, obwodu klatki piersiowej, obwodu pasa, obwodu szyi, obwodu bioder-kobiety/. Informacje te zostaną dostarczone w formie szczegółowego zestawienia rozmiarowego do Wykonawcy. 4. Pozostały asortyment, dla którego będzie wymagana specyfikacja rozmiarowa, określony zostanie wyłącznie w ilościach sztuk dla każdego rozmiaru. 5. Każdy asortyment musi posiadać oznaczenie rozmiarów wg. tabeli dostarczonej przez Dostawcę w formie czytelnej i na trwale umieszczonej informacji (np. tzw. „metki”) na każdym pojedynczym egzemplarzu dostarczonego towaru. 6. Dostawa towaru odbędzie się transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego (dostawa jednorazowa) według asortymentu i w ilościach wykazanych w formularzu cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedłożenie aktualnego na dzień złożenia certyfikatu zarządzania jakością ISO 9001:2015 w zakresie produkcji odzieży i sprzedaży asortymentu bhp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy dokument jednolitego oświadczenia JO (zał. nr 6); „Formularz cenowy” (zał. nr 5); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. UWAGA! O wszystkie wymagane w SIWZ część I pkt 10 i część III pkt 1 ppkt 1.3 – 1.5 dokumenty i oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę, który w rankingu ofert zajmie najwyższe miejsce. Przedmiotowych dokumentów Wykonawcy nie muszą dołączać do Druku oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa: fartuchy medyczne, barierowe i koszule szpitalne – 3 zadania
Dodano: 2024-03-18 - ZP.77.2023 - dostawa odzieży i obuwia roboczego na sezon jesień/zima
Dodano: 2023-12-01 - Dostawy obuwia ochronnego , medycznego, operacyjnego oraz odzieży ochronnej ujęte w 9 zadaniach dla pracowników Szpitala Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2023-11-21 - Zakup środków ochrony indywidualnej strażaka
Dodano: 2023-09-20 - Kombinezony Protec Plus: rozmiar M - 100 sztuk; rozmiar L - 50 sztuk; rozmiar XL - 50 sztuk
Dodano: 2022-04-04 - Kitle OPG-MF z gumą na palec Salveguarda biała: rozmiar M/L - 300 sztuk; rozmiar XL/XXL - 35 sztuk.
Dodano: 2022-04-04 - Dostawa ochraniaczy na buty
Dodano: 2022-03-08 - Dostawa masek
Dodano: 2022-02-07 - Dostawy kombinezonów ochronnych
Dodano: 2022-01-26 - Dostawy kombinezonów ochronnych
Dodano: 2021-12-23