Dom Pomocy Społecznej w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Łaska 42
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-43 8232570 , fax. 0-43 8232570
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Zduńskiej Woli
ul. Łaska 42 42
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 0-43 8232570, fax. 0-43 8232570
REGON: 00031175700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna pomocy spolecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zakup mleka i jego przetworów w Domu pomocy Społecznej w Zduńskiej Woli, ul. Łaska 42 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup mleka i jego przetworów w Domu Pomocy Społecznej w Zduńskiej Woli, ul. Łaska 42. Pracownik zajmujący się zaopatrzeniem zamawia telefonicznie określone ilości mleka i jego przetworów. Dostawca dowozi zamówiony towar do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu najpóźniej w dniu następnym w godzinach pracy magazyniera tj. 7.00-15.00. Płatność za zakupiony towar następuje przelewem po otrzymaniu faktury w terminie 14 dni. Wybór dostawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. W wyborze oferenta istotną będzie cena na nw. towary: mleko 2% luz - 1l,śmietana 18% 250 ml - 1l, ser biały półtłusty w pergaminie - 1kg. Orientacyjne miesięczne zapotrzebowanie na wyszczególnione towary: mleko 2% luz - 1250 l, śmietana 18% 250 ml - 25 l, ser biały półtłusty w pergaminie - 35 kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt VII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania dostawcy, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie o treści równoważnej, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, lub oświadczenie o treści równoważnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA NABIAŁu
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA NABIAŁU I PRZETWORÓW MLECZARSKICH DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawy produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-02-16 - Dostawy produktów mleczarskich
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/74/2015
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Łasku na rok 2016
Dodano: 2015-12-08 - Przetarg nieograniczony w dniu 10-12-2015. W celu wyboru wykonawcy zamówienia na dostawę mleczywa (produktów mleczarskich) do DPS Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim
Dodano: 2015-12-02 - dostawy mleka i przetworów mlecznych
Dodano: 2015-11-30 - DOSTAWA NABIAŁU I PRZETWORÓW MLECZARSKICH DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
Dodano: 2015-11-28 - Dostawa mleka oraz produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze.
Dodano: 2015-11-26