Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-132 Wrocław, ul. Rzeźnicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 588 900 , fax. 713 688 955
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego
ul. Rzeźnicza 12
50-132 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 588 900, fax. 713 688 955
REGON: 27987000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wteatrw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zainstalowanie systemu komunikacji wewnętrznej - interkomu na potrzeby Wrocławskiego Teatru Współczesnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie systemu komunikacji wewnętrznej - interkomu na potrzeby Wrocławskiego Teatru Współczesnego. 2. Zamawiający wymaga, by oferowany sprzęt charakteryzował się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania. Wyklucza się zaoferowanie produktów używanych lub składanych z używanych części. 3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uruchomienie systemu, strojenie, przeszkolenie wyznaczonego personelu Zamawiającego oraz zapewnienie 12-miesięcznego bezpłatnego serwisu systemu, w celu prawidłowego rozruchu systemu i dostosowanie go do istniejących warunków pracy. 4. Wykonawca dostarczy dokumentację przedmiotu umowy, tj. projekt tras kablowych i rozmieszczenia urządzeń oraz gwarancje, instrukcje obsługi, certyfikaty i atesty świadczące o braku negatywnego wpływu urządzeń na środowisko i zdrowie użytkowników. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32360000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) upoważnienie (jeśli dotyczy) osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeśli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zgodnie z punktem 6.2 SIWZ 5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS, zgodnie z punktem 6.3 SIWZ. 6) wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ i wymaganiami określonymi w punkcie 5.2 SIWZ, tj. dowodami należytego wykonania dostaw. 7) zgodnie z art. 22a ustawy Pzp wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie z ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 8) RODO - oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego wobec osób, których dane osobowe zostały pozyskane w związku ze składaniem oferty, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną