Gmina Jaktorów ogłasza przetarg
- Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
- Data zamieszczenia: 2012-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
ul. Warszawska 33 33
96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
REGON: 75014825900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego, RTV oraz urządzeń AGD do nowopowstałego Przedszkola, Hali sportowej i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy Staszica 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego, RTV oraz urządzeń AGD do nowopowstałego Przedszkola, Hali sportowej i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy ul. Staszica 5. 2. Wskazany w ust. 1 sprzęt komputerowy, RTV i AGD w dalszej części SIWZ nazywane będą sprzętem i urządzeniami. 3. Dostawa obejmuje: 1) transport własny i wniesienie sprzętu i urządzeń na własne ryzyko do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie nowopowstałego budynku Przedszkola, Hali Sportowej oraz Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie, 2) rozładunek i rozpakowanie sprzętu i urządzeń, 3) zainstalowanie i uruchomienie sprzętu i urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 4) usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu i urządzeń, 5) po zakończeniu dostawy i zainstalowaniu sprzętu i urządzeń pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 7) Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 8) na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 4. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 5. Przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności. 6. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2011 r. lub 2012r. ),oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych. 7. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia w dniu dostawy. 8. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu i urządzeń w podstawowym zakresie, w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy. 9. Przy dostawie ale przed zainstalowaniem przedmiotu zamówienia, na sprzęt i urządzenia należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. 10. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na piśmie szczegółowego wskazania sprzętu komputerowego, RTV oraz urządzeń AGD, potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Wykonawca przystąpi do dostawy i zainstalowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanego sprzętu komputerowego, RTV i urządzeń AGD. 14. W przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt i urządzenia nie uwzględniając zapisu w ust. 12 i 13, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy. 15. Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 30.10.2012 r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i zainstalowania. 16. Harmonogram dostaw i zainstalowania zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy 17. Harmonogram dostaw i zainstalowania będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i zainstalowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do sieci teleinformatycznej oraz urządzeń komputerowych z oprogramowaniem dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - centrala telefoniczna wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu audio, postępowanie nr 18/PZP/2016
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa sprzętu audio, postępowanie nr 15/PZP/2016.
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa sprzętu audio, postępowanie nr 12/PZP/2016
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa i montaż urządzeń ochrony wizyjnej oraz dostawa urządzeń wchodzących w skład Głównego Punktu Dystrybucyjnego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku przy ul. Kolegialnej 20b.
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa i montaż urządzeń ochrony wizyjnej oraz dostawa urządzeń wchodzących w skład Głównego Punktu Dystrybucyjnego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku przy ul. Kolegialnej 20b.
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa sprzętu realizatorskiego na potrzeby zadań wykonywanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-11-18 - ROZBUDOWA MONITORINGU MIASTA MARKI
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu i materiałów RTV dla JW 4938 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i komputerów wraz z usługą integracji systemów multimedialnych
Dodano: 2015-09-30