Przetargi.pl
Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania do MRC wraz z migracją danych w Urzędzie Miasta Katowice

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania do MRC wraz z migracją danych w Urzędzie Miasta Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania do MRC wraz z migracją danych w Urzędzie Miasta Katowice. 1. Serwer bazy danych 2 szt. 2. Serwer aplikacji 2 szt. 3. Serwer kopii zapasowej 1 szt. 4. Macierz dyskowa 1 szt. 5. Streamer 1 szt. 6. Przełącznik Fibre Channel 2 szt. 7. Przełącznik KVM 1 szt. 8. Szafa serwerowa 1 szt. 9. Zestaw jednomonitorowy 7 szt. 10. Zestaw dwumonitorowy 17 szt. 11. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 17 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. dostawy serwerów pracujących w systemie klastrowym i stacji roboczych z przeniesieniem aplikacji serwerowych i baz danych o wartości minimum 500.000 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) dysponują lub będą dysponować niżej wymienionymi doświadczeniami: - przynajmniej jedna osoba, która posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie instalowania systemów klastrowych opartych o serwery Windows, - przynajmniej jedna osoba posiadająca udokumentowane doświadczenie w zakresie wirtualizacji serwerów, - przynajmniej jedna osoba posiadająca udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu i konfigurowaniu bazy danych Oracle. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie dostawy, tzn. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową kształtującą się na poziomie min. 500.000 zł, 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty, jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert. b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od daty upływu terminu składania ofert) dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenie min 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6). e) w przypadku, gdy w wykazie, o którym mowa w punkcie d Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. f) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że średnio miesięczne wpływy odnotowane na rachunku w okresie ostatnich 3 miesięcy lub zdolność kredytowa wynoszą 500000 zł. g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie OC działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: maksymalny czas naprawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach