Przetargi.pl
Dostawa i zainstalowanie sieciowego, cyfrowego systemu do automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania z dwurolkowym podajnikiem materiałów oraz z automatycznym obcinaniem wydrukowanych obrazów

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2582401
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Dąbrowskiego 17 17
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2582401
    REGON: 57079848500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i zainstalowanie sieciowego, cyfrowego systemu do automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania z dwurolkowym podajnikiem materiałów oraz z automatycznym obcinaniem wydrukowanych obrazów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie sieciowego, cyfrowego systemu do automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania z dwurolkowym podajnikiem materiałów z automatycznym obcinaniem wydrukowanych obrazów, szkolenie obsługi, serwis gwarancyjny, dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonania 6500 kopii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń, których wzór stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ oraz dokumentu potwierdzającego spełnienie, wymienionego w rozdziale VII. 2) Zamawiający uzna warunki określone w pkt 1 za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże że w przypadku: - litera a- prowadzi działalność gospodarczą, obejmującą swym zakresem handel sprzętem komputerowym i złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - litera b- złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu; - litera c- złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu; - litera d- złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w tym również Wykonawcy , składający ofertę wspólną (konsorcja, spółki cywilne): 1) oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art.22 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ ; 3) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy zagraniczni 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwalecki.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach