Przetargi.pl
Dostawa i zainstalowanie 35 szt. laptopów, usługa łączności mobilnego internetu oraz zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia z podstaw obsługi komputera na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki POIG.08.0300-16-133/11

Gmina Dobrzeń Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4695525 , fax. 77 4695524
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzeń Wielki
    ul. Namysłowska 44 44
    46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
    tel. 77 4695525, fax. 77 4695524
    REGON: 53141306000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i zainstalowanie 35 szt. laptopów, usługa łączności mobilnego internetu oraz zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia z podstaw obsługi komputera na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki POIG.08.0300-16-133/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a) dostawa i zainstalowanie pod wskazanymi adresami i u wskazanych imiennie osób zamieszkałych na terenie gminy Dobrzeń Wielki zwanych dalej Beneficjentami Ostatecznymi 35 szt. laptopów, wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe Szczegółową specyfikację zestawu komputerowego zawiera załącznik la do umowy. Sprzęt komputerowy powinien być zabezpieczony plombami. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich. Sprzęt powinien pochodzić z polskiej dystrybucji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty obejmującej sprzęt komputerowy różnych producentów, marek i typów. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające legalność instalowanych programów oraz po jednym nośniku zaoferowanego oprogramowania zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania. W przypadku licencji zbiorczej Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oryginał oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego oprogramowania. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Kartę sprzętu informatycznego i oprogramowania zgodnie z załączonym wzorem załącznik lb do umowy Wykonawca w ramach dostawy zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia dostarczonego zestawu i na miejscu udzielić użytkownikom podstawowego instruktażu użytkowania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie (nazwa producenta) - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, wraz z dostarczonym sprzętem, zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu zamówienia wymaganych certyfikatów polskich i unijnych. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem dostawy tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej oraz zadanie wszelkich pytań związanych z realizacja zamówienia. Usługa łączności mobilnego internetu wraz z zakupem i dostawą modemów z kartami SIM w ilości 35 szt. Wykonawca uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi adresami 35 Beneficjentów Ostatecznych zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki - załącznik nr 1c do umowy zawiera wykaz adresów. Dostęp musi być realizowany co najmniej w technologii HSPA lub LTE oraz dostarczy konieczne karty SIM. Dostarczona usługa musi zapewniać świadczenie kompleksowych usługi mobilnego dostępu do Internetu na co najmniej 95% powierzchni terenu Polski, w miastach powyżej 100.000 mieszkańców, 1. Usługa mobilnego dostępu do Internetu - wymogi minimalne: 1.1 Limit na transfer danych: - usługa musi posiadać limit minimum 10GB/miesiąc. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi mobilnego dostępu do Internetu bez określania limitów na transfer danych. 1.2 Adresacja IP: - usługi mogą mieć dowolne adresy IP nadawane przez Wykonawcę dynamicznie 1.3. Usługa musi być realizowana w technologii zapewniającej maksymalną możliwą w danych warunkach prędkość transferu danych. Zapewnia świadczenie kompleksowych usługi mobilnego dostępu do Internetu na co najmniej 95% powierzchni terenu Polski, w miastach powyżej 100.000 mieszkańców, dostęp musi być realizowany co najmniej w technologii HSPA lub LTE oraz dostarczy konieczne karty SIM. 2. Opis techniczny modemów USB do obsługi mobilnego Internetu - 35 sztuk - wymogi minimalne: 2.1. Modemy są fabrycznie nowe. 2.2. Modemy posiadają świadectwo homologacji uprawniające do użytkowania urządzeń co najmniej na terytorium Polski. 2.3. Modemy obsługują wszelkie dostępne w sieci Wykonawcy technologie transmisji danych, zapewniają prędkość pobierania danych minimum 20 Mb/s oraz prędkość wysyłania danych minimum 5 Mb/s. 2.4. Modemy wyposażone są w sterowniki i oprogramowanie umożliwiające ich pracę pod kontrolą minimum Windows XP, Windows 7. 2.5. Modem dostarczony jest w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu producenta uniemożliwiającym uszkodzenie urządzenia. 2.7. Wykonawca wraz z modemami USB dostarcza instrukcję w języku polskim, oryginalną gwarancję producenta. 3. Abonament - 35 usług. 3.1 Usługi mobilnego dostępu do Internetu realizowane przez Wykonawcę (z wyjątkiem dostawy modemów) -świadczone są w formie abonamentu miesięcznego. Abonament jest to zadeklarowana stała miesięczna opłata na rzecz Wykonawcy, do wykorzystania przez Zamawiającego za wszelkie usługi telekomunikacyjne w danym cyklu rozliczeniowym. 3.2 W ramach abonamentu Zamawiający wymaga: - świadczenia usługi mobilnego dostępu do Internetu; - monitorowania miesięcznego limitu transferu danych; - zapewnienia właściwej adresacji IP. 4. Serwis i warunki gwarancji modemów. Wykonawca: 4.1 Zapewnia, aby dostarczone modemy były objęte co najmniej 2 letnią gwarancją producenta na zasadach określonych w karcie gwarancji oraz ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 4.2 Przyjmuje wszelkie przypadki nieprawidłowego działania modemów, które zgłasza Zamawiający telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na numer telefonu lub adres wskazany przez Wykonawcę - czas reakcji po zgłoszeniu informacji o uszkodzeniu modemu (odebranie do naprawy z siedziby Zamawiającego) wynosi maksymalnie 2 dni robocze. 4.3 Gwarantuje w ramach umowy pełną obsługę serwisową modemów m.in. odbiór uszkodzonego modemu z siedziby Zamawiającego, zapewnia modem zastępczy w miejsce urządzenia uszkodzonego na cały okres naprawy oraz dostarcza modem po naprawie bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przy ul. Namysłowskiej 44 w Dobrzeniu Wielkim. Odbiór uszkodzonego i zwrot naprawionego modemu do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy. 4.4 W przypadku napraw płatnych Wykonawcy przedstawia Zamawiającemu kosztorys naprawy wraz z uzasadnieniem przyczyn, iż dany modem nie może być naprawiony w ramach gwarancji lub rękojmi przed jej wykonaniem, który akceptuje lub nie akceptuje Zamawiający. 4.5 W przypadku braku możliwości dokonania naprawy uszkodzonego modemu objętego gwarancją, Wykonawca dostarcza Zamawiającemu na własny koszt, inny egzemplarz modemu o identycznych lub lepszych parametrach. 4.6 Wykonuje usługę naprawy zgodnie z gwarancją producenta, w terminie objętym gwarancją. SZKOLENIA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia z podstaw obsługi komputera - dla grupy 70 osób składających się z 70 osób uczestniczących w projekcie Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia, zgodnie z zaproponowanym przez Wykonawcę harmonogramem (Załącznik nr 1 d do umowy), w zakresie: OBSŁUGI KOMPUTERA. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 1) Bezpieczeństwo pracy z komputerem, jego obsługa oraz podstawy budowy komputera 2) Edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji 3) Korzystanie z Internetu: strony www, poczta e-mail Minimalne wymagania dotyczące szkoleń: a) Miejsce Szkolenia: Sala konferencyjna Urzędu Gminy Dobrzeń Wielki. Do zadań Wykonawcy należeć będzie uzgodnienie z Zamawiającym terminu szkolenia. b) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 4 tygodnie, c) Wykonawca powinien przeprowadzić szkolenie w grupach około 10 osobowych, w sumie szkolenie powinno trwać 70 godzin d) Firma szkoleniowa zapewni sprzęt komputerowy z zainstalowanym oprogramowaniem, na którym będą odbywały się szkolenia. . Na Sali musi znajdować się aktywne, połączenie z Internetem. Przy jednym stanowisku komputerowym - jeden uczestnik szkolenia. e) Opracowanie harmonogramu kursu. Szkolenia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć się nie później niż o godzinie 20.00. f) Podstawą rozliczenia jest ilość faktycznie zrealizowanych godzin, g) Ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 30 listopada 2012r. h) Zapewnienie trenerów do przeprowadzenia szkolenia (koszt dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia trenerów ponosi Wykonawca) i) Podczas trwania szkolenia wykładowcy mają obowiązek prowadzić dziennik zajęć, wypełniany w każdym dniu prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia przedstawionym w ofercie przetargowej. j) Wykonawca zapewni rzutnik lub inny sprzęt umożliwiający pokaz prezentacji w celu lepszego przedstawienia materiału dydaktycznego uczestnikom szkolenia. k) Zapewnienie właściwego oznakowania miejsca szkolenia - zgodne z wymogami promocji Projektu (materiały zapewnia Zamawiający; odbiór w siedzibie Zamawiającego). l) Wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia, Certyfikatu ukończenia szkolenia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, który będzie zawierał między innymi informację o ilości godzin i zrealizowanym zakresie tematycznym oraz oznaczenia dotyczące współfinansowania Projektu. m) Prowadzenie dokumentacji z przebiegu szkolenia tj. dzienników zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń n) Umożliwienie Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom przeprowadzenia kontroli prawidłowości realizacji usługi, w tym m.in. prowadzonej dokumentacji, instruktorów i osób szkolonych w dowolnym momencie realizacji usługi, zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi. o) Przeprowadzenie na zakończenie kursu ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. p) Zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej lub e-mailem w terminie 1 dnia od zaistnienia zdarzenia: wszelkich nieobecności uczestników na szkoleniu, przypadków rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, wszelkich innych zmian dotyczących szkolenia np.: nie rozpoczęcia szkolenia, przerw w szkoleniu. q) Przygotowania pisemnego Raportu z realizacji usługi szkoleniowej, nie później niż w terminie 14 dni po zakończeniu szkolenia, zawierającego podsumowanie całego szkolenia, do którego będą dołączone w szczególności: ankiety oceniające szkolenie wypełnione przez uczestników, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i odbioru materiałów szkoleniowych, kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem wszystkich wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, r) Wykonawca skonsultuje się z Zamawiającym w celu ustalenia wzoru zaświadczenia i przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji nie później niż na 5 dni przed terminem szkolenia. s) Wyjaśnienia lub uzupełnienia Raportu, o którym mowa w pkt 12, w terminie 5 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego. t) Podpisania umowy w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych - wzór stanowi Załącznik nr 3 Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej Obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. Zapewnienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zapewnienia sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilości i jakości umożliwiającej sprawne przeprowadzenie kursu - 10-15 stanowisk; Każdy z uczestników musi mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe składające się z jednostki centralnej, monitora, myszy oraz klawiatury lub równoważną konfigurację. Komputery muszą być wyposażone w legalne, licencjonowane oprogramowanie w polskiej wersji językowej. Komputery z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji 7 oraz oprogramowaniem biurowym zawierającym co najmniej: Edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny, Przeglądarkę internetową, Program do obsługi poczty internetowej, Zapewnienie podczas trwania kursu stałego połączenia komputerów z Internetem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-09-26 do godz. 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzenwielki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach