Przetargi.pl
Dostawa i wymiana windy w Gmachu Głównym MNK

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 43 35 621 , fax. 12 43 35 555
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 43 35 621, fax. 12 43 35 555
    REGON: 27596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana windy w Gmachu Głównym MNK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana windy (dźwigu) w Gmachu Głównym MNK w ramach realizowanego przez Muzeum programu „Poprawa dostępności pomieszczeń użytkowych oraz warunków funkcjonowania oddziałów MNK” Zamówienie obejmuje dostawę z wraz z montażem nowego dźwigu osobowego oraz prace demontażowe starego dźwigu, a także uruchomienie, konserwację i pogotowie dźwigowe realizowane w ramach gwarancji dostawcy w Gmachu Głównym MNK. 2. Zakres zamówienia został podzielony na dwa etapy: a) Etap I – dostawa windy (dźwigu) do siedziby Zamawiającego; b) Etap II • wykonanie prac demontażowych istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego, obejmujące utylizację kabiny, osprzętu, konstrukcji jezdnej, drzwi szybowych, urządzeń i instalacji mechanicznych maszynowni i szybu dźwigu – zgodnie • z obowiązującymi przepisami; • montaż nowego dźwigu elektrycznego z nową konstrukcją jezdną i szafą sterową przy wykorzystaniu istniejącego szybu panoramicznego; • opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu oraz dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi niezbędnymi i wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami; • przeprowadzenie oceny zgodności zainstalowanego dźwigu na zgodność z dyrektywą dźwigową przy udziale Jednostki Notyfikowanej; • przekazanie do UDT niezbędnej dokumentacji technicznej wraz z uzgodnieniem w UDT oraz pośrednictwem i uczestnictwem w badaniu technicznym i odbiorze UDT, a także uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji; • rozruch dźwigu; • instruktaż pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 3. Dostarczony dźwig musi być objęta co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancji, liczonym od momentu dopuszczenia do użytkowania przez UDT. Szczegółowe warunki gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączniki 5 do SIWZ (projekt umowy). Gwarancja obejmuje m.in. (konserwację i pogotowie dźwigowe realizowane w ramach gwarancji dostawcy). 4. Czas reakcji na przybycie pogotowia dźwigowego w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 1 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobligowany jest przed uruchomieniem dźwigu do wykonania oraz przekazania do UDT niezbędnej dokumentacji technicznej wraz z uzgodnieniem w UDT oraz pośrednictwem i uczestnictwem w badaniu technicznym i odbiorze UDT (Opłata na rzecz Urzędu obciąża Zamawiającego), a także uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne dźwigu określa załącznik nr 2 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: EP-ZP-271-32/19, wskazać NIP Wykonawcy. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050 do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert, w taki sposób aby Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 10. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. (Wskazane jest aby kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca dołączył do oferty). 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ – W przypadku jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań wystarczy złożenie jednego oświadczenia) 3) w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; 4) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przykładowy wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; 5) w przypadku powoływanie się na zasoby pomiotu trzeciego – zobowiązanie innego podmiotu – wg wzoru załącznik Nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach