Miejski i Gminny Ośrodek Kultury w Łochowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-130 Łochów, ul. 1 Maja 22
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6751216 , fax. 025 6751216
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski i Gminny Ośrodek Kultury w Łochowie
ul. 1 Maja 22 22
07-130 Łochów, woj. mazowieckie
tel. 025 6751216, fax. 025 6751216
REGON: 00056634500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dom-kultury.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej we wsi Brzuza. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę, demontaż starych okien i drzwi oraz montaż okien i drzwi wraz z obróbką tynkarską oraz tymczasowym montażem starych parapetów. Dostarczone okna powinny być zespolone, profile z tworzywa PCV bez dodatków metali ciężkich, profil szeroki, min. pięciokomorowy o kształcie takim samym jak istniejące, spełniające wymogi termoizolacyjności. Parametry okien: podwójne uszczelnienie skrzydeł ościeżnicy, współczynnik infiltracji okna rozszczelnionego a, zawarty pomiędzy 0,5 i 1,0; współczynnik izolacyjności akustycznej min. Rw=30 dB, współczynnik dla szyb Umax=1,0 W-m2K, dla całego okna Umax=1,7 W-m2K Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących okien i drzwi w ilości: - okna o wymiarach 1,52 x 2,08 - 31 szt. - okna o wymiarach 1,52 x 1,08 - 4 szt. - drzwi zewnętrzne o wymiarach 1,42 x 2,1 - 2 szt. Przed realizacją zamówienia wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia w naturze wymiarów stolarki. Wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki okiennej oraz zastosowany system, muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, a wartości liczbowe potwierdzone badaniami ITB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt - zestawienie stolarki (załącznik nr 6 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wyciąg ( załącznik nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania 2 dostaw wraz z montażem stolarki okiennej, w ilości co najmniej 30 szt., każda z dostaw. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2 do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych dostaw - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 dostaw wraz z montażem stolarki okiennej, w ilości co najmniej 30 szt., każda z dostaw, wraz z referencjami o należytym wykonaniu dostaw. g) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia, h) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia mogą być złożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców, musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP ( każdy z wykonawców złoży dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 punkt c), d), e), oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunek odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału ekonomicznego, finansowego, technicznego oraz dysponować osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dom-kultury.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem bram segmentowych i stolarki drzwiowej stalowej na zad. 43 106 Nowa Dęba
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej aluminiowej na zad. 43 106 Nowa Dęba
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej aluminiowej i stalowej na zad. 43 106 Nowa Dęba
Dodano: 2016-05-09 - Zakup stolarki okiennej PCV i drzwiowej aluminiowej na zad. 01601 Warszawa
Dodano: 2016-03-16 - Zakup stolarki drzwiowej aluminiowej oraz okien PCW wraz z montażem na zad. 1608 Warszawa
Dodano: 2016-02-11 - KZB Jarosław: Montaż stolarki okiennej i drzwiowej na zad. 01569 Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa drzwi ochronnych do pracowni RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/13/2015
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa drzwi ochronnych do pracowni RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/12/2015
Dodano: 2015-11-05 - Dostosowanie obiektu Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Mrozach do wymogów przepisów przeciwpożarowych poprzez wymianę drzwi i okien w pawilonach placówki.
Dodano: 2015-08-10 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV w lokalach mieszkalnych, stanowiących własność m.st. Warszawy
Dodano: 2015-03-27