Przetargi.pl
Dostawa i wymiana okien i drzwi drewnianych na okna i drzwi z PCV w siedmiu jednostkach oświaty w Sosnowcu

Gimnazjum Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Białostocka 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 263 18 07 , fax. 0-32 263 18 07
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza
    ul. Białostocka 17 17
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 0-32 263 18 07, fax. 0-32 263 18 07
    REGON: 27656355100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana okien i drzwi drewnianych na okna i drzwi z PCV w siedmiu jednostkach oświaty w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i wymiana okien i drzwi drewnianych na okna i drzwi z PCV w 7-miu jednostkach oświaty w Sosnowcu. Demontaż okien i drzwi drewnianych o łącznej powierzchni 1764,53 m2 oraz parapetów zewnętrznych blaszanych przy oknach,montaż oszklonych okien z PCV z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej oraz drzwi wejściowych z PCV wzmocnionego, profil ciepły, wykonanie niezbędnych podkuć, uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych z pomalowaniem po robotach demontażowych i montażowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252340000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy :1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4.wykonawcy występujący wspólnie ( Konsorcjum) ustanawiają lidera i muszą załączyć do oferty umowę o współpracy oraz odrębne dla każdego zaświadczenia i oświadczenia wymagane w części II, pkt 2 SIWZ;5. wykonawcy nie będący producentami okien PCV muszą załączyć do oferty umowę o współpracy z producentem oraz dotyczące Jakości wyrobu i okresu gwarancji udzielonej na wyrób przez producenta 6. posiadają aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert 7.wykonawca posiada aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert 8. wykonawca posiada aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert 9.Wykaz osób-pracowników, którzy będą realizować zamówienie wraz z ich kwalifikacjami oraz kadrę kierowniczą ( przynajmniej 1 osoba) z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego .Potwierdzona kopia uprawnień i wpisu do musi być dołączona do oferty 10 Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat ( 2004-2009) potwierdzające że, roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia tj. za dostawę i wymianę min. 1765 m? powierzchni okien i drzwi z PCV w budynkach użyteczności publicznej uzupełnianie dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Nr 1 -Kosztorysy ofertowe( dla każdej placówki osobno) opracowane na podstawie przedmiarów robót, opisów technicznych z rysunkami, zestawienia okien i drzwi do wymiany -- wg załączników Nr 2a;2b;2c;2d;2e;2f;2g do SIWZ, oraz opisu sposobu obliczenia ceny oferty - stanowiącym zał. Nr 3 do SIWZ 2/ Nr 2 - Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i wyrobów zgodnie z przepisami Ustawy z dn.16kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych złożone na druku- załącznik NR 4 do SIWZ 3/ Nr 3 - Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert 4/ Nr 4 - Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert 5/ Nr 5 - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert 6/ Nr 6 - Wykaz osób-pracowników, którzy będą realizować zamówienie wraz z ich kwalifikacjami oraz kadrę kierowniczą ( przynajmniej 1 osoba) z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego .Potwierdzona kopia uprawnień i wpisu do musi być dołączona do oferty 7/ Nr 7 - Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat ( 2004-2009) potwierdzające że, roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia tj. za dostawę i wymianę min. 1765 m? powierzchni okien i drzwi z PCV w budynkach użyteczności publicznej 8/ Nr 8 -Oświadczenie z art.22, ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zał. Nr 6 do SIWZ ) 9/ Nr 9 -Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności - dla podmiotu i osób wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert 10/ Nr 10 - Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto, w jednej z form określonych art.148,ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych( wg wzoru załącznik Nr 7 do SIWZ) 11/ Nr 11 -Ewentualne zastrzeżenie Wykonawcy , wynikające z art.8,ust.3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ,o nie ujawnianiu informacji z oferty , stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , na druku -załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86, ust.4 cytowanej wyżej Ustawy 12/ Nr 12 -Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej , stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ 13/ Nr 13 -Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres: minimum 10 lat na okna i drzwi z PCV minimum 3 lat na roboty towarzyszące liczone od daty odbioru końcowego robót 14/ Nr 14 -Oświadczenie o złożeniu Zamawiającemu dowodu ubezpieczenia terenu budowy na okres realizacji robót w dniu przekazania frontu robót 15/ Nr 15 - Dokument ( Aprobata Techniczna ITB lub deklaracja zgodności z odpowiednią Aprobatą Techniczną wystawiona przez producenta okien i drzwi PCV, Atest higieniczny na wyrób) świadczący o dopuszczeniu okien i drzwi do zastosowania w budynkach użyteczności publicznej, spełniający m.in. wymagania określone w załącznikach Nr 2a;2b;2c;2d;2e;2f ;2g do SIWZ. 16/ Nr 16 - Harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający przewidywany okres rozpoczęcia i zakończenia prac w każdej z placówek oświatowych z zachowaniem pożądanego przez Zamawiającego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przedmiarami robót załącznik nr od 2a do 2g, do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach