Przetargi.pl
Dostawa i wymiana lampy wraz z układem chłodzenia do tomografu komputerowego SOMATON Emotion 16 wraz z uruchomieniem oraz wykonaniem testów jakościowych. SPZOZ.V.ZP-3520/11/2016

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Kościelna 136
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3552113 , fax. 83 3552113
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościelna 136 136
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 83 3552113, fax. 83 3552113
    REGON: 00030648900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana lampy wraz z układem chłodzenia do tomografu komputerowego SOMATON Emotion 16 wraz z uruchomieniem oraz wykonaniem testów jakościowych. SPZOZ.V.ZP-3520/11/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana lampy wraz z układem chłodzenia do posiadanego przez Zamawiającego tomografu komputerowego SOMATON Emotion 16 (2007), nr seryjny 78479, producent SIEMENS wraz z uruchomieniem oraz wykonaniem testów jakościowych oraz wymiana prawego przedniego panelu gantry tomografu . Przedmiot zamówienie obejmuje: - dostawę lampy typu DURA 422-MV, lub równoważnej, zgodnej z parametrami wskazanymi dla lampy w załączniku nr 4 Parametry techniczne, kompatybilnej z tomografem Zamawiającego - szt. 1, - dostawę układu chłodzenia do w/w lampy - szt. 1, - demontaż uszkodzonych elementów, - montaż i uruchomienie lampy oraz układu chłodzenia do tomografu komputerowego, - wyskalowanie generatora, - ustawienie automatyki zaczernień, - wykonanie pomiarów parametrów jakości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r., poz. 1015, z późń. zm.), - dostawę i wymianę uszkodzonego prawego przedniego panelu gantry tomografu. 2. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać parametry techniczne określone w Zestawieniach parametrów technicznych stanowiących (załącznik nr 4 do siwz) i warunkach gwarancji (załącznik nr 6 do siwz). 3. Wymagany okres gwarancji dla lampy: minimum 12 miesięcy lub do 100 000 scanosekund, w zależności co nastąpi wcześniej, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a jeżeli w protokole tym zostały stwierdzone wady, od daty ich usunięcia. 4. Wymagany okres gwarancji dla systemu chłodzenia lampy i panelu gantry: 6 miesięcy, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a jeżeli w protokole tym zostały stwierdzone wady, od daty ich usunięcia. 5. Wymagany okres rękojmi za wady urządzeń - 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a jeżeli w protokole tym zostały stwierdzone wady, od daty ich usunięcia. 6. Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniach parametrów technicznych musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z pełną gwarancją producenta, kompatybilny z tomografem komputerowym Zamawiającego, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015r., dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczany wyrób medyczny musi spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2015r., poz. 876 z późn. zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE. 7. Zamawiający nie posiada kodów dostępu oprogramowania tomografu komputerowego. 8. Termin realizacji zamówienia: 14 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od daty zawarcia umowy. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu starych, uszkodzonych części (lampa, układ chłodzenia, panel gantry) o czytelnym numerze seryjnym, w dniu zainstalowania nowej lampy, układu chłodzenia i panelu gantry. 10. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy przedmiotu umowy wynosi 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331050009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na lampę tomografu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną