Przetargi.pl
Dostawa i wymiana istniejącej oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w adaptowanej części budynku ZS im. J. Koszczyc-Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.

Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Nadwiślańska 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8810558 , fax. 81 8810558
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym
    ul. Nadwiślańska 9 9
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 81 8810558, fax. 81 8810558
    REGON: 06066454900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pulawypz.8.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana istniejącej oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w adaptowanej części budynku ZS im. J. Koszczyc-Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana istniejącej oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w adaptowanej części budynku ZS im. J. Koszczyc-Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym. Wymiary w świetle ościeży, oraz w świetle ościeżnicy, lokalizację stolarki, ilości skrzydeł, kolor i sposób wykończenia, rodzaj okuć, montaż samozamykaczy oraz informacje dodatkowe określa zestawienie stolarki okiennej załączone do SIWZ. Wymiary podano w mm, rzeczywisty obmiar otworów należy przyjąć z pomiarów na budowie po wyborze producenta stolarki. Stolarkę osadzić według instrukcji producenta. Okna i drzwi istniejące wymagają demontażu. Część otworów wymaga poszerzenia np. D8, część wymaga zamurowania (zwężenia np. D5,D7,D9,D12,D13,D14). W zestawieniu stolarki drzwiowej p.poż określono wytrzymałość ogniową wymaganą dla poszczególnych drzwi określając ich lokalizację (EI 30, EI 60). W/w stolarka okienna i drzwiowa musi posiadać stosowne certyfikaty, karty techniczne i atesty. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączona: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów (urządzeń) równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów (urządzeń) określonych w dokumentacji oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę - tj. posiadających takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianej w dokumentacji oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne, Wykonawca w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, w ofercie że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł. (jeden tysiac złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. VII. SIWZ 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na nr. 60 1020 3219 0000 9402 0090 9309 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa i wymiana istniejącej oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w adaptowanej części budynku ZS im. J. Koszczyc-Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym. UWAGA: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty oryginał (kserokopię potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. UWAGA: O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. W pozostałych przypadkach wnoszenia wadium wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.8.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach