Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20331 Lublin, ul. Grenadierów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 728 56 28 , fax. 81 728 56 28
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji w Lublinie
ul. Grenadierów 3
20331 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 728 56 28, fax. 81 728 56 28
REGON: 43097218000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wymiana dźwigów szpitalnych w SP ZOZ MSWiA w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest demontaż dźwigów szpitalnych nr fabr. 17814 i 17815 oraz dostawa i montaż z zachowaniem istniejących, dotychczas pomieszczeń maszynowni nowych dźwigów elektrycznych służących do przewozu osób oraz łóżek szpitalnych, zgodnych z normą dźwigową PN-EN 81.1+A3, w budynku „B” Szpitala MSWiA w Lublinie. 50530000-9, 50750000-7, 71320000-7, 45310000-3, 45313100-5, 45311200-2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zrealizowanie dostawy i kompleksowej wymiany dwóch dźwigów szpitalnych; 2) Uporządkowanie terenu robót oraz przywrócenie go do stanu sprzed rozpoczęcia robót; 3) Przygotowanie rozliczenia końcowego; 4) Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu; 5) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej obejmującej instrukcje obsługi urządzeń zamontowanych w budynku wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcje eksploatacji i konserwacji instalacji i urządzeń zamontowanych w budynku, atesty dla wszystkich materiałów użytych do realizacji inwestycji; 6) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie użytkowania, eksploatacji i konserwacji instalacji i urządzeń zamontowanych w budynku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; 7) Uzyskanie wszystkich wymaganych odbiorów technicznych przez właściwe służby – po zakończeniu robót; 8) Zabezpieczenie i dozór zrealizowanej inwestycji do czasu uzyskania jej odbioru przez właściwe służby oraz przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł, (sześć tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wadium wraz z numerem konta, na które należy wpłacać wadium wnoszone w pieniądzu - zgodnie z SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonych łącznie z ofertą. Następnie (po ustaleniu wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza) zamawiający dokona ostatecznej oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną