Przetargi.pl
Dostawa i wymiana ciepłomierzy w budynkach przy ul. Ignacego Daszyńskiego 10 i Teofila Noniewicza 41 administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    ul. Wigierska 32
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana ciepłomierzy w budynkach przy ul. Ignacego Daszyńskiego 10 i Teofila Noniewicza 41 administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych ciepłomierzy w ilości 61 szt. w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o. 2. Wykaz adresów oraz ilość urządzeń do wymiany zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy obejmuje: 1) dostarczenie i wymianę ciepłomierzy z oplombowaniem i wymianą uszczelek na ciepłomierze z przepływomierzem mechanicznym jednostrumieniowym DN 15 wraz z elektroniczną rejestracją obrotów wirnika odporną na działanie magnesów neodymowych w klasie C według EN 14234-4, pozycja zabudowy pozioma i pionowa, 2) przelicznik elektroniczny – duży, czytelny wyświetlacz umożliwiający dogodne odczyty, pamięć zabezpieczona przed utratą danych, trzy poziomy danych - główny, serwisowy i statystyczny, wersja z możliwością odłączenia przelicznika i umieszczenia go w odległości równej lub większej niż 30 cm od przepływomierza, pamięć wskazań 15 miesięcy odczyt z wyświetlacza, bateria gwarantująca działanie min. 6 lat, automatyczna sygnalizacja błędów, 3) czujniki temperatury - Pt 500 z platynowymi rezystorami gwarantującymi długą, stabilną pracę i dokładny pomiar. 5. Do obowiązków Wykonawca należy: ­ sporządzenie protokołu wymiany ciepłomierzy wraz z naniesieniem numeru fabrycznego, daty legalizacji i wskazania stanu (ilości GJ) ciepłomierza zdemontowanego oraz nowo zamontowanego z podpisem najemcy lokalu wg wzoru Zamawiającego, ­ druki protokołów Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, ­ protokoły z wymiany ciepłomierzy należy przekazywać na bieżąco do Działu Eksploatacji ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o., ­ sporządzenie wykazu wymienionych ciepłomierzy w lokalach wg wzoru Zamawiającego, ­ sporządzenie zestawienia ilości i wartości wymienionych ciepłomierzy w poszczególnych budynkach wg wzoru Zamawiającego. 6. Zdemontowane ciepłomierze pozostają własnością Wykonawcy. 7. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia: - 60 m-cy na ciepłomierze i armaturę - minimum 36 m-cy na roboty instalacyjno-montażowe licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy urządzenia. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ciągu 10 dni kalendarzowych liczonych od chwili stwierdzenia i zgłoszenia wad. W przypadku ujawnienia wad urządzeń przy odbiorze Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad w ciągu 72 godzin od daty ujawnienia i zgłoszenia. 8. Okres ważności legalizacji zamontowanych ciepłomierzy minimum 2021 rok. 9. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38550000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 700 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7 grudnia 2016 r. do godz. 9:00 w jednej z n/w form : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r poz.1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną