Przetargi.pl
Dostawa i wymiana akumulatorów oraz zużytych elementów zasilacza UPS wraz z usługą wykonania przeglądu serwisowego.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, , fax. 178 520 611
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, , fax. 178 520 611
    REGON: 69026033085969
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana akumulatorów oraz zużytych elementów zasilacza UPS wraz z usługą wykonania przeglądu serwisowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa zestawu nowych akumulatorów w ilości 144 sztuk w zasilaczu UPS; 2) demontaż zużytego zestawu akumulatorów w zasilaczu UPS i wymianę na nowy, dostarczony przez wykonawcę zestaw akumulatorów w ilości 144 sztuk w zasilaczu UPS; 3) dostawa elementów UPS opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia; 4) demontaż i wymianę na nowe zużytych elementów UPS opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ- Opisie Przedmiotu Zamówienia; 5) transport wymienionych, zdemontowanych elementów na miejsce ich unieszkodliwiania i utylizacji – na koszt wykonawcy; 6) wykonanie przeglądu serwisowego całego zasilacza UPS – wraz z jego ponownym rozruchem i kalibracją. Wykonawca realizując usługę: 1) wszystkie prace związane z wykonaniem przedmiotu umowy wykonawca będzie realizował w całości przy użyciu własnego sprzętu, bądź będącego w jego dyspozycji; 2) zapewni transport wymienionych, zdemontowanych elementów na miejsce ich unieszkodliwiania i utylizacji zgodnie z warunkami i decyzjami wydanymi przez odpowiednie władze ochrony środowiska; 3) po wykonaniu przedmiotu umowy sporządzi protokół serwisowy zawierający spis wykonanych czynności oraz zaleceń dotyczących ewentualnej konieczności wykonania naprawy urządzenia w tym wymiany zużytych lub wadliwych części i podzespołów. 4) przeprowadzi kontrolę parametrów elektrycznych zasilacza UPS po wymianie elementów eksploatacyjnych; 5) przeprowadzi testy funkcyjne w tym sprawdzi tryb pracy przy użyciu oprogramowania serwisowego z licencją na konkretny numer seryjny UPS: Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace o których mowa w § 1 ust. 1 umowy, wykonywane były przez osoby posiadające wymagane uprawnienia i kwalifikacje, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia wykonawcy dostępu do instalacji i urządzeń w sposób umożliwiający prowadzenie prac będących przedmiotem umowy, 2) wyrażenia zgody na czasowe wyłączenie z eksploatacji instalacji lub urządzeń w związku z prowadzeniem prac będących przedmiotem umowy, na okres uzgodniony z zamawiającym, 3) terminowej zapłaty należnego wykonawcy wynagrodzenia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy, 3) Załącznik nr 3 do siwz – Oferta. Termin wykonywania zamówienia zgodnie z ofertą, maksymalnie 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31422000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument na wezwanie zamawiającego z art. 26 ust. 2 Pzp. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów: 3.1. Dokumenty, o których mowa w punktach poprzedzających muszą być złożone pisemnie i w oryginale. 3.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę. 3.3. Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości. 3.4. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Pzp wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp i które jest dołączane do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną