Przetargi.pl
Dostawa i wymiana agregatu wody lodowej na dachu oraz dostawa i wymiana klimatyzatora w oficynie siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-035 Katowice, ul. Plebiscytowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6032200 , fax. 32 6032201
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
    ul. Plebiscytowa 19
    40-035 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6032200, fax. 32 6032201
    REGON: 27180698300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana agregatu wody lodowej na dachu oraz dostawa i wymiana klimatyzatora w oficynie siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana agregatu wody lodowej na dachu oraz dostawa i wymiana klimatyzatora w oficynie siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) Prace demontażu agregatu wody lodowej na dachu siedziby Funduszu. b) Prace demontażu klimatyzatora na balkonie oficyny siedziby Funduszu. c) Prace montażu dwóch agregatów wody lodowej działających w układzie kaskadowym wraz z wymianą rozdzielni elektrycznej znajdującej się na dachu. d) Likwidację podejścia do klimatyzatora na balkonie oficyny. e) Uruchomienie i regulacja układu grzewczo-chłodzącego. f) Wykonanie prób szczelności instalacji rurowej, przeprowadzenie pomiarów instalacji elektrycznej, g) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 8 i 9 do niniejszej Specyfikacji. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego – zgodnie ze złożoną ofertą. 5. W ramach gwarancji Wykonawca dwa razy do roku zobligowany będzie do wykonywania przeglądów technicznych zamontowanego agregatu i klimatyzatora. Fakt dokonania przeglądu będzie każdorazowo potwierdzony protokołem. 6. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w budynku Funduszu oraz dokonania niezbędnych pomiarów związanych z wymianą agregatu i klimatyzatora po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny wizji z Panem Michałem Szyda tel. (32) 60 32 235. 7. Wykonawca zobligowany jest do odbioru zdemontowanego agregatu oraz klimatyzatora. 8. Fakt przekazania zdemontowanych urządzeń do utylizacji zostanie potwierdzony kartą przekazania odpadu według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (poz. 1973). Obowiązkiem Wykonawcy będzie wypisanie i przekazanie podpisanej przez Zamawiającego karty podmiotowi, który przejmie odpad w celu potwierdzenia przekazania zużytego agregatu i klimatyzatora. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla maksymalnie trzech pracowników Zamawiającego z obsługi zamontowanych urządzeń. 10. Sposób realizacji prac bezwzględnie nie może zakłócać pracy funkcjonowania Funduszu. Prace będą przeprowadzane w godzinach popołudniowych (po godzinie 16:00) oraz w dniach wolnych od pracy dla Funduszu. Zamawiający umożliwia prowadzenie prac w dni powszednie i wolne od pracy w godzinach od 7.00 do 21.00. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z wymaganiami art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. poz. 881, z późniejszymi zmianami) uprawniający do prowadzenia działalności polegającej na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym: a) w Załączniku nr 3 do SIWZ, b) w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI.1.a) SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.7.b) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach