Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, Al. 600-lecia 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8629200 , fax. 046 8629200
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o.
    Al. 600-lecia 90 90
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8629200, fax. 046 8629200
    REGON: 75015134000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pecsochaczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A) Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wykonanego w jednakowej technologii bazodanowej, w tym udzielenie Zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowanie oprogramowania, obsługującego następujące zagadnienia: - Księgowość i finanse, - Biuro Obsługi Klienta, - Sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej, - Pozostała sprzedaż, - Magazyn, - Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, - Kadry z ewidencją czasu pracy, - Płace, - Zarządzanie Obiegiem Dokumentów i Informacji, - Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje obsługi dla użytkowników w języku polskim w postaci podręczników. B) Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnej infrastruktury informatycznej do sprawnego funkcjonowania ZSI obejmująca: 1.Sprzęt komputerowy: serwer bazy danych i aplikacji 2.System operacyjny dla 15 użytkowników wraz z nośnikiem do instalacji. 3.Bazę danych dla 15 użytkowników C) Nadzór nad wdrożeniem systemu w zakresie: 1.wykonanie projektu wdrożenia, 2.konwersja danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, 3.instalacja i konfiguracja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, 4.parametryzacja systemu dostosowująca ZSI do specyfiki Zamawiającego, 5.szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów, 6.asysta w początkowym okresie eksploatacji systemu, Gwarancja na Zintegrowany System Informatyczny trwa przez 12 miesięczny okres od zakończenia wdrożenia i obejmuje nieodpłatne wykonywanie poprawek celem usunięcia ewentualnych błędów ujawnionych w oprogramowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów programowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego zawiera Zał. Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy według zał. Nr 1 do siwz oraz załącznik do formularza ofertowego zawierający szczegółową specyfikację sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania ZSI. 2. Oświadczenie Oferenta - zał. Nr 2. 3. Wykaz zrealizowanych wdrożeń Zintegrowanego Systemu Informatycznego w wersji będącej przedmiotem oferty, w języku polskim, w przedsiębiorstwach ciepłowniczych w okresie ostatnich 3 lat oraz zakresu wykonanych prac wraz z załączeniem dokumentów (listy referencyjne potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 3. 4. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego - zał. Nr 4; 5. Przedstawienie potencjału kadrowego Oferenta wraz z podaniem wykazu osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (programiści i wdrożeniowcy) - zał. Nr 5; 6. Opis metodologii wdrożenia w tym: - przedstawienie zakresu prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem, - podanie ilości godzin (globalnej, lub miesięcznie), przeznaczonych na prowadzenie prac związanych z wdrożeniem oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie. - Proponowany wstępny harmonogram realizacji zamówienia. 7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. 7, ppkt. 3 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5.Wykaz co najmniej 5 wdrożeń wersji ZSI będącej przedmiotem oferty zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat w przedsiębiorstwach w branży energetyki cieplnej, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy. 6.Dowód wniesienia wadium, 7.Certyfikat ISO, lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Oferent spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia 8.Polisa co najmniej w wysokości 1.000 000 zł a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9.Oświadczenie o spełnianiu wymagania dotyczącego posiadania siedziby lub oddziału znajdującego się w odległości gwarantującej 2-godzinny czas dojazdu specjalisty Oferenta do siedziby Zamawiającego od telefonicznego zgłoszenia awarii. 10.oferent załączy zaparafowaną umowę - załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pecsochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach