Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, Al. 600-lecia 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8629200 , fax. 046 8629200
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew Sp. z o.o.
Al. 600-lecia 90 90
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8629200, fax. 046 8629200
REGON: 75015134000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pecsochaczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: A) Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wykonanego w jednakowej technologii bazodanowej, w tym udzielenie Zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowanie oprogramowania, obsługującego następujące zagadnienia: - Księgowość i finanse, - Biuro Obsługi Klienta, - Sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej, - Pozostała sprzedaż, - Magazyn, - Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, - Kadry z ewidencją czasu pracy, - Płace, - Zarządzanie Obiegiem Dokumentów i Informacji, - Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje obsługi dla użytkowników w języku polskim w postaci podręczników. B) Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnej infrastruktury informatycznej do sprawnego funkcjonowania ZSI obejmująca: 1.Sprzęt komputerowy: serwer bazy danych i aplikacji 2.System operacyjny dla 15 użytkowników wraz z nośnikiem do instalacji. 3.Bazę danych dla 15 użytkowników C) Nadzór nad wdrożeniem systemu w zakresie: 1.wykonanie projektu wdrożenia, 2.konwersja danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, 3.instalacja i konfiguracja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, 4.parametryzacja systemu dostosowująca ZSI do specyfiki Zamawiającego, 5.szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów, 6.asysta w początkowym okresie eksploatacji systemu, Gwarancja na Zintegrowany System Informatyczny trwa przez 12 miesięczny okres od zakończenia wdrożenia i obejmuje nieodpłatne wykonywanie poprawek celem usunięcia ewentualnych błędów ujawnionych w oprogramowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów programowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego zawiera Zał. Nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy według zał. Nr 1 do siwz oraz załącznik do formularza ofertowego zawierający szczegółową specyfikację sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania ZSI. 2. Oświadczenie Oferenta - zał. Nr 2. 3. Wykaz zrealizowanych wdrożeń Zintegrowanego Systemu Informatycznego w wersji będącej przedmiotem oferty, w języku polskim, w przedsiębiorstwach ciepłowniczych w okresie ostatnich 3 lat oraz zakresu wykonanych prac wraz z załączeniem dokumentów (listy referencyjne potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 3. 4. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego - zał. Nr 4; 5. Przedstawienie potencjału kadrowego Oferenta wraz z podaniem wykazu osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (programiści i wdrożeniowcy) - zał. Nr 5; 6. Opis metodologii wdrożenia w tym: - przedstawienie zakresu prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem, - podanie ilości godzin (globalnej, lub miesięcznie), przeznaczonych na prowadzenie prac związanych z wdrożeniem oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie. - Proponowany wstępny harmonogram realizacji zamówienia. 7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. 7, ppkt. 3 niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5.Wykaz co najmniej 5 wdrożeń wersji ZSI będącej przedmiotem oferty zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat w przedsiębiorstwach w branży energetyki cieplnej, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy. 6.Dowód wniesienia wadium, 7.Certyfikat ISO, lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Oferent spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia 8.Polisa co najmniej w wysokości 1.000 000 zł a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9.Oświadczenie o spełnianiu wymagania dotyczącego posiadania siedziby lub oddziału znajdującego się w odległości gwarantującej 2-godzinny czas dojazdu specjalisty Oferenta do siedziby Zamawiającego od telefonicznego zgłoszenia awarii. 10.oferent załączy zaparafowaną umowę - załącznik nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pecsochaczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego System Obsługi Licencji Maszynistów z uwzględnieniem przeszkolenia pracowników oraz zapewnienia opieki serwisowej
Dodano: 2016-07-18 - Zapewnienie dostępności i niezawodności oraz utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM
Dodano: 2016-06-24 - Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ZSIWZZ) Urzędu Transportu Kolejowego
Dodano: 2016-06-10 - na świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu
Dodano: 2016-04-29 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej EVA4100 i EVA4400, usługi wsparcia dla środowiska wirtualnego opartego o VMware oraz usługi wsparcia dla systemu Tivoli Storage Manager
Dodano: 2016-04-04 - SUBSKRYPCJA Z USŁUGĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA VMWARE; SUBSKRYPCJA OPROGRAMOWANIA MCAFEE; SUBSKRYPCJA OPROGRAMOWANIA DEEP SECURITY TREND MICRO
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu FAVI (Forensic Aid for Vehicle Identification) Zadanie nr 2 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego oprogramowania systemu FAVI (Forensic Aid for Vehicle Identification) na okres 12 miesięcy - nr postępowania 58/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-03-11 - Usługa dostępu do oprogramowania estymacji kategorii naukowej MNiSW na bazie osiągnięć pracowników Wojskowego Instytutu Medycznego przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-02-17 - Zapewnienie dostępności i niezawodności oraz utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM
Dodano: 2016-02-09 - Przedłużenie wsparcia technicznego typu Premium macierzy EMC VNX i EMC CX.
Dodano: 2016-02-09