Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Armii Krajowej 26
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6552577 , fax. 085 6552754
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 26 26
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 085 6552577, fax. 085 6552754
REGON: 05024398500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksiemiatycze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), bazy danych oraz stałą obsługę informatyczną dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Siemiatyczach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: A) Dostawa bezterminowej licencji zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wspierającego pracę wszystkich działów Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Siemiatyczach, który powinien być wykonany w jednakowej technologii bazodanowej i obejmować następujące obszary funkcjonalne: - Księgowość i Finanse. - Biuro Obsługi Klienta. - Gospodarka wod - kan. (biling i sprzedaż wody, zlecenia i remonty, program inkasencki). - Gospodarka odpadowa. - Gospodarka cieplna. - Działalność komercyjna. - Pozostała sprzedaż. - Ewidencji środków trwałych. - Kadry z ewidencją czasu pracy. - Płace. - Gospodarka magazynowa. - Zlecenia. - Zarządzanie Obiegiem Dokumentów i Informacji. - Zestawienia analityczne dla Zarządu. B) Dostawa i instalacja na serwerze Zamawiającego działającym z systemem operacyjnym Windows 2008 Server, licencjonowanej bazy danych dla 25 użytkowników (dopuszczalne bazy danych MS SQL Server lub ORACLE). Wymagana jest dostawa i instalacja relacyjnej bazy danych dla potrzeb ZSI, obejmująca licencję dla 25 użytkowników oraz nośniki z oprogramowaniem i dokumentacją. Zamawiający dopuszcza wyłącznie licencję bezterminową. C) Wdrożenie ZSI w zakresie: - instalacji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, - przejęcia danych z dotychczasowego oprogramowania używanego przez Zamawiającego, - szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych modułów programowych - wdrożenia ZSI w okresie 15 miesięcy od dnia podpisania umowy D) Stała obsługa informatyczna ZSI przez okres 30 miesięcy od zakończenia wdrożenia obejmująca: - 12 godzin miesięcznie prac na rzecz Zamawiającego (dostosowywanie parametrów systemu, modyfikacje raportów, zestawień analitycznych, konsultacje, szkolenia uzupełniające) - telefoniczny hot-line - bez limitów czasowych - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego oprogramowania, - nadzór autorski i wymiany wersji oprogramowania na najnowsze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed terminem złożenia ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45, ust. 1, pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej: www.pksiemiatycze.pl 2. spełniają warunki art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. zapoznali się z treścią SIWZ, zawartym w niej wzorem umowy i w razie wyboru oferty są gotowi do jej podpisania, 5. wniosą wadium w kwocie 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) przed terminem otwarcia ofert, 6. wykażą się co najmniej 5 wdrożeniami zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat, w przedsiębiorstwach branży wodociągowo-kanalizacyjnej, ciepłowniczej, oczyszczania miasta i produkcyjnej, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy. Wymagane jest wykazanie przynajmniej po jednym wdrożeniu w każdej z wymienionych branż, 7. zatrudniali na dzień 30 marca 2009 minimum 25 pracowników na stanowiskach związanych z tworzeniem i wdrożeniami oprogramowania, 8. załączą do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty wykazane poniżej w pkt 11 niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 7. Dowód wniesienia wadium, 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przedsiębiorstwach branży wodociągowo-kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gospodarki odpadowej i branży produkcyjnej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat rozpoczęcia i zakończenia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, 9. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych programistów i wdrożeniowców, w III kwartale 2008 roku, 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11. Sprawozdanie finansowe, albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego część, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 12. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. Polisy w wysokości co najmniej 500.000 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 14. Deklarację stałej obsługi serwisowej dostarczonego przedmiotu zamówienia z określeniem warunków tej obsługi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksiemiatycze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną