Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Przasnyszu

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Kacza 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522844 , fax. 029 7522844
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
    ul. Kacza 9 9
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522844, fax. 029 7522844
    REGON: 55120539100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkimprzasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Przasnyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wspierającego pracę wszystkich działów zamawiającego. ZSI powinien być. A) wykonany w jednakowej technologii bazodanowej i obejmować minimum następujące obszary funkcjonalne: 1. Księgowość i finanse, 2. Biuro Obsługi Klienta, 3. Sprzedaż usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków, z gospodarką wodomierzową i systemem inkasenckim 4. Wywóz nieczystości stałych i płynnych, 5. Gospodarka Mieszkaniowa - obsługa lokali mieszkalnych i użytkowych, gminnych w ramach Spółki (podwójny administrator - wspólnota i część gminna) i innych podmiotów (wspólnoty mieszkaniowe), 6. Pozostała sprzedaż, 7. Magazyn, 8. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, 9. Kadry z ewidencją czasu pracy, 10. Płace, 11. Zarządzanie Obiegiem Dokumentów i Informacji, 12. Zestawienia analityczne dla zarządu i Rady Nadzorczej. B) dostarczony, zainstalowany i skonfigurowany oraz ma zapewnić niezbędną infrastrukturę informatyczną obejmującą: 1. Sprzęt komputerowy (serwer), 2. System operacyjny dla 16 użytkowników wraz z nośnikiem do instalacji. 3. Bazę danych dla 16 użytkowników C) objęty usługą niezbędną do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu w zakresie: - wykonania analizy przedwdrożeniowej, - konwersji danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, - instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych - nadzoru nad wdrożeniem - szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów - serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, nadzoru autorskiego i wymiany wersji oprogramowania w przypadku zmiany przepisów lub potrzeb Zamawiającego (na podstawie odrębnej umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. Dysponuje zespołem konsultantów wdrożeniowych w liczbie minimum 10 osób gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach (modułach) funkcjonalnych. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Wykaz Osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 2. Dysponuje zespołem minimum 20 pracowników zatrudnionych na stanowiskach związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zapewniającym możliwość modyfikacji ZSI do potrzeb Zamawiającego i rozwój produktu. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz Osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. 3. Wykonał w okresie ostatnich czterech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 6 wdrożeń Zintegrowanego Systemu Zarządzania klasy ERP, spełniające łącznie następujące warunki: a) wdrożenia w przedsiębiorstwach wykonujących co najmniej jeden z następujących rodzajów działalności: tworzenie sieci przeznaczonych do świadczenia publicznych usług związanych z produkcją lub dystrybucją wody pitnej lub dostarczania wody pitnej do takich sieci lub kierowanie takimi sieciami, względnie związane jest z kanalizacją i oczyszczaniem ścieków lub działalnością związaną z pozyskiwaniem wody pitnej, odbiór nieczystości stałych i płynnych, odpadów komunalnych, oczyszczanie miasta i utrzymanie dróg i placów; zarządzanie nieruchomościami komunalnymi, wspólnotami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, Przynajmniej 2 spośród wykazanych zrealizowanych wdrożeń muszą dotyczyć przedsiębiorstw prowadzących jednocześnie zarządzanie nieruchomościami i co najmniej 1 spośród wyżej wymienionych rodzajów działalności; ponadto wśród wykazanych wdrożeń muszą znaleźć się przedsiębiorstwa dla każdego z w/wym rodzajów działalności; b) wdrożenie w przedsiębiorstwie prowadzącym działalność w formie spółek prawa handlowego na terenie Polski, c) wykonane wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w zakresie obejmującym przynajmniej obszary: obszar finansowo księgowy; obszar controllingu; dedykowany system do obsługi sprzedaży usług podstawowego rodzaju działalności, obszar zarządzania środkami trwałymi, gospodarki materiałowej, obszar gospodarki magazynowej, kadry i płace, obsługa biura obsługi klienta, W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz zrealizowanych wdrożeń, wraz z dokumentami od Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień. Brak dokumentu lub dokument nie potwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego wykonania tej usługi. 4. Posiada siedzibę lub oddział znajdujący się w odległości gwarantującej czas dojazdu do siedziby Zamawiającego nie dłuższy niż 2 godziny od telefonicznego zgłoszenia awarii. 5. Posiada certyfikat ISO, lub inne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Oferent spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 6. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 tys zł. 7. Zadeklaruje stałą obsługę serwisową dostarczonego przedmiotu zamówienia, na warunkach przedstawionych w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/wymienionych warunków metodą 0-1 (nie spełnia - spełnia). Oferenci nie spełniający wszystkich wymienionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączyć do oferty nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5. Certyfikat ISO, lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Oferent spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia 6. Polisa co najmniej w wysokości 500,000,00 zł a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Oświadczenie o spełnianiu wymagania dotyczącego posiadania siedziby lub oddziału znajdującego się w odległości gwarantującej wymagany czas dojazdu specjalisty Oferenta do siedziby Zamawiającego od telefonicznego zgłoszenia awarii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres wdrożenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkimprzasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach