Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych (dalej jako: ZSI). 2.Zamówienie obejmuje: a) dostarczenie i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI w Urzędzie Miasta Sieradza, b) przygotowanie wdrożenia i budowa warstwy systemowej ZSI, c) wdrożenie warstwy aplikacyjnej, w tym dostawę licencji i wdrożenie modułów ZSI, d) wykonanie migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów w Urzędzie Miasta Sieradza, e) przeprowadzenie szkoleń oraz asysty stanowiskowej dla ZSI, f) dostarczenie pełnej dokumentacji w języku polskim dotyczącej ZSI, obejmującej wszelkie podręczniki, instrukcje (w szczególności instrukcje obsługi, konfiguracji i administracji) oraz dokumentacji wytworzonej przez Wykonawcę w ramach realizacji umowy. g) zapewnienie bezpłatnych aktualizacji, wsparcia oraz asysty technicznej wdrożonych modułów do czasu pełnego wdrożenia ZSI. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum. 5.Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym. 6. Rozwiązanie dostarczone i uruchomione w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania tajemnicy o przetwarzanych w oprogramowaniu danych i nie ujawni danych osobowych, do których miał dostęp osobom trzecim, zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej wygaśnięciu. 7. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany będzie do złożenia szczegółowego wykazu i zakresu minimalnych wymagań dla dostarczenia i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI w Urzędzie Miasta Sieradza, stanowiącego załącznik nr 1 do SOPZ obejmującego: a) dwa serwery wraz z serwerowym systemem operacyjnym pracujących w trybie wysokiej dostępności (HA), b) macierz produkcyjną RAID, c) przełącznik Fibre Channel, d) urządzenie NAS do tworzenia backupów, e) przełącznik KVM, 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać wszystkie elementy określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 10. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych etapów wdrożenia ZSI wraz z podaniem wysokości wynagrodzenia przysługującego za realizację każdego etapu, w tym szczegółowy plan wdrożenia wszystkich modułów, składających się na ZSI ze wskazaniem daty wdrożenia każdego z nich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 17.000,00 złotych (słownie złotych: siedemnaście tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310) – dalej u.p.a.r.p. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach