Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
- Data zamieszczenia: 2019-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
plac Wojewódzki 1
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
REGON: 73093433500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych (dalej jako: ZSI). 2.Zamówienie obejmuje: a) dostarczenie i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI w Urzędzie Miasta Sieradza, b) przygotowanie wdrożenia i budowa warstwy systemowej ZSI, c) wdrożenie warstwy aplikacyjnej, w tym dostawę licencji i wdrożenie modułów ZSI, d) wykonanie migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów w Urzędzie Miasta Sieradza, e) przeprowadzenie szkoleń oraz asysty stanowiskowej dla ZSI, f) dostarczenie pełnej dokumentacji w języku polskim dotyczącej ZSI, obejmującej wszelkie podręczniki, instrukcje (w szczególności instrukcje obsługi, konfiguracji i administracji) oraz dokumentacji wytworzonej przez Wykonawcę w ramach realizacji umowy. g) zapewnienie bezpłatnych aktualizacji, wsparcia oraz asysty technicznej wdrożonych modułów do czasu pełnego wdrożenia ZSI. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum. 5.Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym. 6. Rozwiązanie dostarczone i uruchomione w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania tajemnicy o przetwarzanych w oprogramowaniu danych i nie ujawni danych osobowych, do których miał dostęp osobom trzecim, zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej wygaśnięciu. 7. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych etapów wdrożenia ZSI wraz z podaniem wysokości wynagrodzenia przysługującego za realizację każdego etapu, w tym szczegółowy plan wdrożenia wszystkich modułów, składających się na ZSI ze wskazaniem daty wdrożenia każdego z nich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310) – dalej u.p.a.r.p. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz zakup rozwiązań służących do zabezpieczenia przed wyciekami z organizacji DLP” w ramach projektu dofinansowanego w konkursie...
Dodano: 2024-07-08 - Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie Adobe dla edukacji dla kont VIP dla Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2024-06-18 - Odnowienie subskrypcji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2024-01-10 - Zakup oprogramowania, subskrypcji oraz przedłużeń subskrypcji na potrzeby pracowników Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-30 - Zakup oprogramowania, subskrypcji oraz przedłużeń subskrypcji na potrzeby pracowników Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa 300 sztuk aplikacji Microsoft 365 dla nauczycieli lub wykładowców w modelu licencjonowania OVS-ES
Dodano: 2023-10-25 - „Dostawa sprzętu informatycznego i wdrożenie oprogramowania w ramach działań mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa w placówkach leczniczych dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/42/2023
Dodano: 2023-10-24 - Odnowienie subskrypcji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2023-10-17 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
Dodano: 2023-10-10 - 59/ZP/2023 Dostawa wraz z wdrożeniem oraz usługą utrzymania i aktualizacji platformy przeciwdziałania cyberzagrożeniom oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
Dodano: 2023-09-29