Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
- Data zamieszczenia: 2019-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
REGON: 27334026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami określonymi, co do zakresu (zgodnie z wyszczególnionymi Etapami został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 14 do SOPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz cenowy /Kalkulacja kosztów na potrzeby kryterium „średnia ważona”/ - załącznik nr 1A do SIWZ, 3. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające zakres działania pełnomocnika w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy), 5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu Pełnomocnictwa (załączone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy PZP, 6. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3AA do SIWZ (jeżeli dotyczy), 7. Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 6 do SIWZ, 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. XIII ppkt 1 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną