Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera

UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg

  • Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Tadeusza Kościuszki 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 283 60 78
  • Data zamieszczenia: 2023-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
    ul. Tadeusza Kościuszki 10
    87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 283 60 78
    REGON: 910869972
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :a) wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy w postaci udzieleni licencji na system, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej umowie, b) wdrożenie systemu poprzez jego dostosowanie do potrzeb Zamawiającego i kompleksowe, skuteczne oraz terminowe wdrożenie Systemu przez Wykonawcę u Zamawiającego,c) udostępnienie wraz z konfiguracją serwera obsługującego system finansowy na okres 36 miesięcy oraz konfiguracją wszystkich stacji roboczych wraz z drukarkami d) przeprowadzenie przez Wykonawcę terminowo szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników Systemue) udzielenie zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji (aktualizacji) jakości i rękojmi na przedmiot umowy f) wykonanie koniecznych usług związanych z migracją danych z systemu informatycznego „SOFTAR-FIRMA” używanego przez Zamawiającego, a w szczególności przygotowaniu, testowaniu i przeprowadzenia importu danych. Wykonawca odpowiada za import danych z systemu informatycznego Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za zgodność zaimportowanych do systemu danych z systemu informatycznego Zamawiającego. g) serwis powdrożeniowy na okres 12 miesięcy (min. 300 godz.) zgodnie z warunkami określonymi w § 10 umowyh) gwarancje (aktualizacje) sytemu na okres 36 miesięcy po 12 miesiącach od zakupu licencjii) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji (protokół odbioru końcowego) związanej ze stworzeniem, wdrożeniem i uruchomieniem Systemu zgodnie z wymaganiami niniejszej umowy. Wykaz modułów (stanowisk/licencji)Lp. Nazwa modułu Ilość stanowisk1. Sprzedaż 32. Handel (magazyn) 33. Moduł dla przedstawicieli handlowych 24 Księgowość budżet 95. Ewidencja środków trwałych 16. Ewidencja środków pieniężnych 17. Ewidencja kasy zapomogowopożyczkowej 18. Kadry 39. Płace 210. Budżet plan 311. Dostęp dla kadry kierowniczej 4512. Moduł dostępu dla kadry zatwierdzającej faktury kosztowe (proces faktury) 2713. Pulpit pracowniczy 400Szczegółowe parametry systemu wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr A i załącznik nr B do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48440000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 12.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca posiada uprawnienia i kwalifikacje do świadczenia usługi tj. dostawy i wdrożenia zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera.Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Oferent winien posiadać dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna suma gwarancyjna - do całkowitej wartości brutto określonej przez wykonawcę w złożonej ofercie.4) zdolności technicznej lub zawodowej,a) Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.b) Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na doświadczeniu przy realizacji dostawy i wdrożenia zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera w podmiocie leczniczym - należy przedstawić referencje.c) Potencjał techniczny, o określonych parametrach którym dysponuje wykonawca - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.d) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną