Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, Filtrowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
Filtrowa 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
REGON: 52000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Naczelny organ kontroli państwowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego środowiska badań z wykorzystaniem elektronicznych kwestionariuszy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego środowiska badań z wykorzystaniem elektronicznych kwestionariuszy, w tym: 1.1 dostawa platformy badawczo-raportującej umożliwiającej gromadzenie danych pobieranych drogą elektroniczną poprzez zasięganie informacji od podmiotów zewnętrznych oraz poprzez badania ankietowe prowadzone techniką CAWI, analizę zebranych danych oraz tworzenie raportów i ich dystrybucję, dalej zwanej „Systemem”, wraz z niezbędnymi licencjami, spełniającego minimalne wymagania funkcjonalne Zamawiającego określone w pkt 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy, o którym mowa w pkt 5.7 OPZ, 1.2 wdrożenie (instalacji i konfiguracji) dostarczonego Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 6 OPZ, 1.3 przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 9 OPZ, 1.4 świadczenie Asysty Technicznej, w ramach puli 120 godzin, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8 OPZ w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia, o którym mowa w pkt 6.9 OPZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 2.1 Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia), 2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia), 2.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa (z zastrzeżeniem pkt 9.5 OPZ – miejsce przeprowadzenia szkoleń oraz pkt 10 OPZ – zdalne świadczenie Asysty Technicznej). 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1 Dostawa Systemu wraz z licencjami w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Wdrożenie Systemu w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego. 4.3 Przeprowadzenie cyklu szkoleń w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia. 4.4 Usługa Asysty Technicznej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48517000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elementów systemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-10-22 - Dostawa elementów sytemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-10-22 - Dostawa elementów systemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa elementów systemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa elementów sytemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa elementów systemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i migracja systemu poczty elektronicznej MS Exchange 2016 do najnowszej wersji on-premise dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu L11 w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Kielcach
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa elementów systemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa elementów systemu teleinformatycznego na potrzeby SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2023-09-27