Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40042 Katowice, ul. Wita Stwosza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 215 000, , fax. 326 215 115
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
    ul. Wita Stwosza 36
    40042 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 215 000, , fax. 326 215 115
    REGON: 17357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego, w następujących lokalizacjach: a) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu – 50-552 Wrocław,ul. Borowska 138 - Instalacja i konfiguracja zapasowego mostka wideokonferencyjnego, - Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali, - Szkolenie 2 osób. b) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu – 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1 - Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali, - Szkolenie 2 osób. c) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach – 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36 - Instalacja i konfiguracja podstawowego mostka wideokonferencyjnego, - Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali, - Szkolenie 2 osób Przedmiot zamówienia obejmuje, dostawę, montaż i konfigurację systemu wideokonferencyjnego oraz szkolenie z obsługi i administracji systemem, a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisane w niniejszej SIWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. żąda od Wykonawcy przystępującego do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w wysokości: - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy PLN). Wadium może być wniesione w formie jak określono w art.45. ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP o/o Katowice, nr: 38 1010 1212 0050 1813 9120 0000, z dopiskiem: Wadium dla zamówienia: „Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich PSP” Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest wymagane przez Zamawiającego ale niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie głównym (pok. nr 1) a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Krajowi i zagraniczni Wykonawcy wnoszą wadium w PLN. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówienia oraz SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami Wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa taką informację w w/w Oświadczeniach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne Oświadczenia dla tych podwykonawców. Składane dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach