Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencji

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 233 334 , fax. 225 233 332
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Podchorążych 38
    00463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 233 334, fax. 225 233 332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie kompletnego systemu wideokonferencji na potrzeby Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej. System wideokonferencyjny ma umożliwić prowadzenie wideokonferencji pomiędzy Komendą Główną oraz Komendami Wojewódzkimi, a także pomiędzy Komendami Wojewódzkimi a Komendami Powiatowymi w województwach. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie dostawy sprzętu, oprogramowania i licencji, 2. wykonanie usługi wdrożenia w tym wykonanie dokumentacji podwykonawczej, 3. zapewnienie co najmniej 36 miesięcy okresu gwarancji i serwisu, 4. zapewnienie co najmniej 180 godzin usług konsultacyjnych, 5. przeprowadzenie szkolenia dla administratorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia, należy dołączyć wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną: „Opis przedmiotu zamówienia", „Streszczenie oferty” ; „Formularz cenowy”; "Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji"; „Informacje dotyczące podwykonawstwa”. Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: "Oswiadczenie o przynalezności lub braku przynalezności do tej samej grupy kapitałowej".

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach