Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu służącego do archiwizacji i zasilania bazy danych elektronicznej dokumentacji medycznej cyfrową wersją dokumentacji wytworzonej w postaci papierowej dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie

Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00301 Warszawa, ul. Nowy Zjazd
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 55 69 400 , fax. 22 55 69 403
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
    ul. Nowy Zjazd 1
    00301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 55 69 400, fax. 22 55 69 403
    REGON: 14204948200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu służącego do archiwizacji i zasilania bazy danych elektronicznej dokumentacji medycznej cyfrową wersją dokumentacji wytworzonej w postaci papierowej dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu służącego do archiwizacji i zasilania bazy danych elektronicznej dokumentacji medycznej cyfrową wersją dokumentacji wytworzonej w postaci papierowej. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Dostawę bezterminowych licencji na użytkowanie systemu o funkcjonalności opisanej w Załączniku nr 1. do SIWZ 2. Wdrożenie systemu (instalacja, uruchomienie, konfiguracja na sprzęcie komputerowym Zamawiającego). 3. Szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi systemu. 4. Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec dostarczonego systemu. 5. Integracja z systemem Repozytorium EDM i AMMS Recepcja firmy Asseco Poland S.A. Poland na poziomie opisanym w Załączniku nr 1. do SIWZ. 6. Integracja z urządzeniami skanującymi FUJITSU N7100 na poziomie opisanym w Załączniku nr 1. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenia o spełnianiu warunków sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1a Ustawy. b. Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, w którym Wykonawca potwierdzi, możliwość integracji przedmiotu zamówienia z systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A., we wskazanym zakresie w Załączniku nr 1 do SIWZ. c. Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia: a. Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; b. Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 1 do SIWZ; c. Parafowanego wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach