Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie ogłasza przetarg
- Adres: 64-700 Czarnków, ul. Przemysłowa 2a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2553716 , fax. 067 2553718
- Data zamieszczenia: 2011-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
ul. Przemysłowa 2a 2a
64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2553716, fax. 067 2553718
REGON: 57086764800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczarnkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU SKŁADOWANIA I ZARZĄDZANIA BACKUPEM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: dostawa i wdrożenie systemu składowania i zarządzania backupem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl i www.bip.pupczarnkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną