Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2013-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie systemu mobilne kioski (mKioski). ZP/313/025/U/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przedmiotem zamówienia podstawowego jest: a.Dostawa systemu w formie wykonywalnej wraz z: i.Kodami źródłowymi, ii.Pełną dokumentacją projektu, iii.Środowiskiem do prowadzenia testów iv.Środowiskiem umożliwiającym dalszy rozwój oprogramowania przez Zamawiającego b.Wdrożenie dostarczonego systemu u Zamawiającego oznaczające wszystkie czynności związane z uruchomieniem na wskazanych przez Zamawiającego serwerach. c.Przeprowadzenie szkoleń użytkowników zgodnych z zakresem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. d.Udzielenie licencji spełniającej warunki określone w § 8 wzoru umowy, przekazanej Zamawiającemu przed rozpoczęciem pierwszego Etapu części wdrożeniowej projektu, potwierdzone dokumentem licencyjnym wystawionym przez Wykonawcę e.Usługi w zakresie wprowadzania modyfikacji Systemu po wdrożeniu na życzenie Zamawiającego, zgodnie z § 12 wzoru umowy w liczbie nieprzekraczającej 100 roboczogodzin oraz obsługi użytkowników systemu. Usługi będą wykonywane w trakcie trwania gwarancji. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującej zwiększenie o 100 (sto) roboczogodzin zamówienia podstawowego obejmującego świadczenie usług modyfikacji systemu, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt. e wzoru umowy. 3.Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Na postępowanie należy wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: Wadium do przetargu na dostawa i wdrożenie systemu mobilne kioski (mKioski). wg SIWZ-ZP/313/025/U/13 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/39/2016/AEZ - Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016 - część 2
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa systemu do obsługi pracowni fonetycznej, dla Instytutu Konfucjusza działającego przy Uniwersytecie Gdańskim, położonego w Gdańsku przy ulicy Jana Bażyńskiego 1A
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWĘ OPROGRAMOWANIA DLA CENTRUM MORSKICH TECHNOLOGII MILITARNYCH POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-06-10 - CTM/BZ/ZZ/12/16.Dostawa licencji, subskrypcji i oprogramowania.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa licencji na oprogramowanie dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-04-02 - System wspierający zarządzanie usługami społecznymi
Dodano: 2016-01-27 - CTM/BZ/ZZ/130/15 dostawa tokenów
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-21