Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu mobilne kioski (mKioski). ZP/313/025/U/13

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu mobilne kioski (mKioski). ZP/313/025/U/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przedmiotem zamówienia podstawowego jest: a.Dostawa systemu w formie wykonywalnej wraz z: i.Kodami źródłowymi, ii.Pełną dokumentacją projektu, iii.Środowiskiem do prowadzenia testów iv.Środowiskiem umożliwiającym dalszy rozwój oprogramowania przez Zamawiającego b.Wdrożenie dostarczonego systemu u Zamawiającego oznaczające wszystkie czynności związane z uruchomieniem na wskazanych przez Zamawiającego serwerach. c.Przeprowadzenie szkoleń użytkowników zgodnych z zakresem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. d.Udzielenie licencji spełniającej warunki określone w § 8 wzoru umowy, przekazanej Zamawiającemu przed rozpoczęciem pierwszego Etapu części wdrożeniowej projektu, potwierdzone dokumentem licencyjnym wystawionym przez Wykonawcę e.Usługi w zakresie wprowadzania modyfikacji Systemu po wdrożeniu na życzenie Zamawiającego, zgodnie z § 12 wzoru umowy w liczbie nieprzekraczającej 100 roboczogodzin oraz obsługi użytkowników systemu. Usługi będą wykonywane w trakcie trwania gwarancji. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującej zwiększenie o 100 (sto) roboczogodzin zamówienia podstawowego obejmującego świadczenie usług modyfikacji systemu, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt. e wzoru umowy. 3.Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Na postępowanie należy wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z dopiskiem: Wadium do przetargu na dostawa i wdrożenie systemu mobilne kioski (mKioski). wg SIWZ-ZP/313/025/U/13 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach