Ministerstwo Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222500130 , +48222737190, fax. -
REGON: 36926736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rozwoj
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie Systemu kopii zapasowych, wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz gwarancją, dla Ministerstwa Rozwoju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia, jest dostawa i wdrożenie Systemu kopii zapasowych, wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz gwarancją, dla Ministerstwa Rozwoju, zwanego dalej „Systemem”. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany System kopii zapasowych był rozwiązaniem w postaci sprzętu wraz z oprogramowaniem zabezpieczającym dane, stanowiącym jedno spójne rozwiązanie, zarządzane z poziomu jednej konsoli. Nie dopuszcza się rozwiązania, w którym sprzęt i/lub oprogramowanie nie będą w pełni zintegrowane pod względem funkcjonalnym pomiędzy sobą i wymagającego wykorzystywania różnych konsol dla zarządzania czy konfiguracji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48710000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju (numer rachunku): 05 1010 1010 0039 0013 9120 0000, z adnotacją „wadium – numer sprawy BDG-V.2610.30.2019.PC 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu gwarancyjnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) Wykaz osób do oceny w kryterium „Liczba osób posiadających certyfikat producenta wymagany do wdrożenia oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania” sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7a do SIWZ. Uwagi: a. do oceny w kryterium „Liczba osób posiadających certyfikat producenta wymagany do wdrożenia oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania” nie mogą zostać przedstawione inne osoby niż osoby wskazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.2.3.2 SIWZ, b. wykaz osób do oceny w kryterium „Liczba osób posiadających certyfikat producenta wymagany do wdrożenia oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania” nie należy do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy, i w wypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rozwiązań informatycznych w celu ochrony systemu poczty elektronicznej, kopii bezpieczeństwa LTO.
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa oraz wdrożenie urządzeń i oprogramowania w ramach rozbudowy przestrzeni dyskowej posiadanego rozwiązania DataDomain.
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa rozwiązań informatycznych w celu ochrony systemu poczty elektronicznej, kopii bezpieczeństwa LTO.
Dodano: 2023-09-21 - Zakup systemu do backupu użytkowników ze wsparciem technicznym na okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-08-28 - „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Szpitalu Czerniakowskim sp. z o.o.”
Dodano: 2022-11-08 - Zakup deduplikatora
Dodano: 2022-10-20 - Zakup oprogramowania do archiwizacji danych aplikacji Office 365
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa systemu do tworzenia kopii zapasowych (urządzenie i oprogramowanie do backup) wraz z niezbędnymi komponentami i świadczeniem usługi wdrożenia dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
Dodano: 2021-10-26 - Rozbudowa systemu kopii bezpieczeństwa poprzez dostawę systemu zarządzania kopiami zapasowymi danych w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Dodano: 2021-03-19 - Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych
Dodano: 2020-11-26