Polski Komitet Normalizacyjny - WIF ogłasza przetarg
- Adres: 00050 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 556 75 18 , fax. 22 556 78 61
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF
ul. Świętokrzyska 14
00050 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 556 75 18, fax. 22 556 78 61
REGON: 1041540800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Krajowa jednostka normalizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie systemu kopii zapasowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu kopii zapasowych, w skład którego wchodzi oprogramowanie do scentralizowanego zarządzania tworzeniem i odtwarzaniem kopii bezpieczeństwa oraz urządzenie pamięci masowej. W ramach zaoferowanego systemu kopii zapasowych Wykonawca dostarczy sprzęt i licencje oraz wykona jego instalację, uruchomienie i wdrożenie produkcyjne w siedzibie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48710000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustalono w kwocie 5 000 zł. Wymagania dotyczące wadium określono w Rozdziale 4 pkt 8 SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do złożenia oferty przez wspólnika(ów) spółki cywilnej może wynikać również z załączonego do oferty oryginału umowy spółki lub kopii umowy spółki potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo przez wszystkich wspólników upoważnionych do reprezentowania spółki. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ilekroć w SIWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się wspólników spółki cywilnej. 3) Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 4) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust 3 ustawy - stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tym celu Wykonawca wraz z ofertą przedstawia Zamawiającemu oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zbada również czy wobec podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 22a ustawy nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy oraz w pkt. 4 Rozdziału 4 SIWZ. 7) Całość dostarczonego rozwiązania musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta – do oferty należy dostarczyć oświadczenie producenta sprzętu (lub autoryzowanego przez niego podmiotu realizującego serwis), że w przypadku niewywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 8) W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego – do oferty należy załączyć oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu. 9) Zaoferowany sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE. Do oferty należy załączyć deklarację zgodności CE. 10) Producent sprzętu musi posiadać certyfikat systemu zarządzania jakością zgodny z PN-EN ISO 9001:2015 lub inny powszechnie uznawany w Unii Europejskiej – do oferty należy załączyć certyfikat.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rozwiązań informatycznych w celu ochrony systemu poczty elektronicznej, kopii bezpieczeństwa LTO.
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa oraz wdrożenie urządzeń i oprogramowania w ramach rozbudowy przestrzeni dyskowej posiadanego rozwiązania DataDomain.
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa rozwiązań informatycznych w celu ochrony systemu poczty elektronicznej, kopii bezpieczeństwa LTO.
Dodano: 2023-09-21 - Zakup systemu do backupu użytkowników ze wsparciem technicznym na okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-08-28 - „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Szpitalu Czerniakowskim sp. z o.o.”
Dodano: 2022-11-08 - Zakup deduplikatora
Dodano: 2022-10-20 - Zakup oprogramowania do archiwizacji danych aplikacji Office 365
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa systemu do tworzenia kopii zapasowych (urządzenie i oprogramowanie do backup) wraz z niezbędnymi komponentami i świadczeniem usługi wdrożenia dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
Dodano: 2021-10-26 - Rozbudowa systemu kopii bezpieczeństwa poprzez dostawę systemu zarządzania kopiami zapasowymi danych w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Dodano: 2021-03-19 - Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych
Dodano: 2020-11-26