Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania odbiorem odpadów komunalnych dla Miasta Chorzów

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41500 Chorzów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1
    41500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
    REGON: 27625530600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania odbiorem odpadów komunalnych dla Miasta Chorzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania punktami odbioru odpadów i pojemnikami na odpady komunalne dla Miasta Chorzów oraz do monitoringu jakości realizacji umowy zawartej z firmą wywozową świadczącą usługę odbioru odpadów komunalnych na terenie Miasta Chorzów, zwanego w dalszej części specyfikacji Systemem. W ramach przedmiotu zamówienia dostawca zobowiązuje się dostarczyć i wykonać: a) dostawę bezterminowej licencji dla 20 użytkowników na dostarczony system informatyczny, b) umożliwienie podglądu danych przez użytkowników w firmie wywozowej, c) dostawę, instalację, konfigurację i optymalizację Systemu (serwera bazodanowego, aplikacji, niezbędnego oprogramowania systemowego), na sprzęcie Zamawiającego, d) zasilenie bazy danych o pojemnikach z arkusza xls e) wdrożenie i przekazanie Systemu do eksploatacji, f) opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej Systemu oraz instrukcji użytkownika, g) przeszkolenie 15 użytkowników Systemu w siedzibie Zamawiającego, h) sprawowanie serwisu gwarancyjnego na dostarczone rozwiązania i oprogramowanie, i) sprawowanie nadzoru autorskiego nad dostarczonym oprogramowaniem, j) świadczenie usługi rozwoju Systemu - w ramach prawa opcji. Wykonawca wykona instalację dostarczonego systemu i wszystkich związanych z nim komponentów na udostępnionej przez Zamawiającego platformie sprzętowej. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowanie. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu całościowego wykonania wdrożenia i oddania systemu do eksploatacji. Wykonawca w ramach umowy zapewnia asystę techniczną wdrożonego systemu przez okres 36 miesięcy liczonych z dniem podpisania protokołu całościowego wykonania wdrożenia i oddania systemu do eksploatacji. Asysta techniczna obejmuje wizyty konsultacyjne, konsultacje telefoniczne, nadzór autorski, koszty dojazdu, delegacji itp. pomoc telefoniczna oraz drogą internetową, dostępna będzie przez pięć dni w tygodniu w godzinach pracy urzędu. Po tym okresie wartość asysty technicznej ( w tym nadzór autorski) nie może przekroczyć rocznie 10% wartości zaoferowanego oprogramowania. Usługa rozwoju Systemu w ramach prawa opcji obejmuje prawo do zamówienia modyfikacji Systemu o nowe funkcjonalności lub zmianę już działających funkcjonalności, których łączny czas wykonania nie przekroczy 100 roboczogodzin. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca w swojej ofercie powinien udzielić wyczerpującej odpowiedzi opisując: a) parametry i opis techniczny proponowanej platformy systemowej, narzędziowej i bazy danych wraz z uzasadnieniem, b) parametry techniczne sprzętu niezbędnego do prawidłowej eksploatacji systemu (serwer bazy danych, serwer aplikacyjny, stanowiska końcowe), c) harmonogram wdrożenia z podaniem poszczególnych etapów wdrożenia, osób odpowiedzialnych i wdrażanego przez nie zakresu. d) informacje dodatkowe mogące być pomocne w ocenie spełnienia warunków dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawców do prezentacji działania systemu. Ocenie Komisji Przetargowej podlegać będzie zgodność systemu z wymogami określonymi SIWZ. Szczegółowy wykaz wymaganych oraz ocenianych w trakcie prezentacji funkcjonalności zawiera zał. nr 9. Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wymaganych funkcji. Prezentowany System musi być zainstalowany na sprzęcie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium winno być wniesione do upływu terminu składania ofert. 3. Ustala się wadium w wysokości 10.700,00 zł. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671. z dopiskiem „Wadium – RZP.271.809.2016” Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Kasie Urzędu Miasta pok. 102 w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności ( art.46 ustawy): a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach