Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie Systemu Informacji Prawnej wraz z czteroletnią aktualizacją

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie Systemu Informacji Prawnej wraz z czteroletnią aktualizacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i wdrożenie (instalacja, konfiguracja, uruchomienie, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania) sieciowej wersji Systemu Informacji Prawnej w infrastrukturze informatycznej Miasta Poznania, Dostawa Systemu Informacji Prawnej na stanowiska mobilne, Czteroletnia aktualizacja Systemu Informacji Prawnej, Czteroletnia dzierżawa serwera na potrzeby sieciowej wersji Systemu Informacji Prawnej, Zdalny dostęp do Systemu Informacji Prawnej zlokalizowanego u Wykonawcy poprzez sieć publiczną Internet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W załączniku nr 1 do wzoru umowy, Zamawiający użył znaku towarowego Microsoft Word. Wynika to z faktu, iż na wszystkich stacjach roboczych Zamawiającego jest zainstalowany i użytkowany przedmiotowy edytor tekstu. Zamawiający dopuszcza jednak aby System Informacji Prawnej współpracował z innym niż w/w edytorem tekstu. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany w ramach wdrożenia System Informacji Prawnej do dostarczenia i zainstalowania we własnym zakresie oraz na własny koszt nowego edytora tekstu na 1.500 stacjach roboczych Zamawiającego, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie jego obsługi. Miejsce wykonania zamówienia : Miasto Poznań - miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. Stroną umowy będzie Miasto Poznań, które działa przez swoje jednostki organizacyjne. Jeżeli więc Miasto dokonuje zakupu rzeczy lub usług na swoją rzecz, to dotyczą one wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta, które nie posiadają osobowości prawnej. W związku z powyższym z Systemu Informacji Prawnej będzie mogła korzystać każda jednostka organizacyjna Miasta, która nie posiada osobowości prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 800,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba roczników prawa miejscowego zawartych w Systemie, bez przerw w latach (min. 5 lat - 2009-2013)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach