Przetargi.pl
dostawa i wdrożenie systemu finansowo – księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR

Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 65
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
    Piłsudskiego 65
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    REGON: 000706869
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i wdrożenie systemu finansowo – księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca dostawę, instalację i wdrożenie nowego oprogramowania komputerowego finansowo - księgowego, magazynowego i kadrowopłacowego, zwanego dalej „systemem” oraz świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wdrożenie i przeszkolenie pracowników oraz jest podzielony na dwa etapy: 1) ETAP NR 1: dostawa licencji na oprogramowanie finansowo - księgowe, magazynowe i kadrowopłacowe System ma zapewnić sprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie księgowości oraz administracji w GOPR. Zakupione licencje mają stanowić integralną, połączoną w jednej bazie całość z podziałem na Biuro Zarządu Głównego (jednostka nadrzędna) i 7 Grup regionalnych GOPR. 2) ETAP NR 2 : wdrożenie systemu Wdrożenie systemu obejmuje migrację danych do nowego systemu, przygotowanie infrastruktury (m.in. instalacja licencji na komputerach, połączenie z serwerem zamawiającego lub wykonawcy) oraz przeszkolenie pracowników z obsługi nowego programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym ilość licencji znajduje się w zał. nr 1 do swz.2. Oferowany system ma być zgodny z obowiązującymi przepisami, a Wykonawca musi zapewnić jego aktualność i na bieżąco bez dodatkowych opłat aktualizować go co do zgodności z obowiązującym prawem, bez konieczności informacji ze strony Zamawiającego. W związku z powyższym ma on uwzględniać m.in. niniejsze akty prawne wraz z wprowadzanymi w nich zmianami oraz aktami wykonawczymi, w szczególności:• Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz.U. z 2021 poz. 219 ze zm.), • Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz.U. z 2022 poz. 931)• Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1800)• Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1128)• Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510)• Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych ( t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1009);• ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 504 )• Ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1732),3. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla etapu nr 1 i nr 2 – 12 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo – odbiorczego całości zamówienia):1) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług wsparcia, na ktore składać się będą świadczenia gwarancyjne, świadczenie asysty technicznej oraz pozostałe świadczenia związane z utrzymaniem systemu w okresie gwarancji.2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość pracy, bezawaryjność i pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędow w oprogramowaniu, bazie danych i we wszystkich systemach operacyjnych, dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, ktore system wykorzystuje, lub na których opiera swoje założenia funkcjonalne, przez okres udzielonej gwarancji licząc od daty protokołu odbioru końcowego. 4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania i aktualizowania oprogramowania stacjonarnie i zdalnie. W przypadku awarii oprogramowania w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada za serwis oprogramowania u zamawiającego. Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji max 48 godzin roboczych od zgłoszenia.5. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja dla użytkowanika sporządzona w języku polskim.6. Zamówienie– etap 1 - jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.7. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały, bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę.Ewentualne wskazanie tych informacji w treści załącznika nr 1 do swz ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia (jeżeli dotyczy) towarzyszy zapis „lub równoważny”, co oznacza , że dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( w szczególności: o udowodnionej równoważności technologicznej, funkcjonalności, nie powodujące jakichkolwiek trudności z kompatybilnością z posiadaną już przez Zamawiającego infrastrukturą). W takiej sytuacji (o ile dotyczy) przy ww. wskazanych opisach są w załączniku nr 1 we właściwych miejscach zamieszczone stosowne zapisy dotyczące równoważności. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48440000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną