Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania serwerami wirtualnymi wraz ze wsparciem technicznym

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
    REGON: 01132013000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania serwerami wirtualnymi wraz ze wsparciem technicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania serwerami wirtualnymi wraz ze wsparciem technicznym dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 2.1. dostawy systemu do zarządzania serwerami wirtualnymi, w skład którego wchodzi/-ą urządzenia oraz oprogramowanie/-a do zarządzania serwerami wirtualnymi (licencja/-e), 2.2. dostarczenia trzech licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów, 2.3. wykonania instalacji, konfiguracji i integracji dostarczonego systemu do zarządzania serwerami wirtualnymi z infrastrukturą IT Zamawiającego, 2.4. przeprowadzenia instruktażu dla maksymalnie 6 pracowników Zamawiającego z architektury, konfiguracji oraz administracji zaproponowanego rozwiązania, w terminie do 30 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy, 2.5. zapewnienia serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego w miejscach instalacji systemu do zarządzania serwerami wirtualnymi. 3. System do zarządzania serwerami wirtualnymi musi być zbudowany na bazie sześciu serwerów i dwóch przełączników SAN FC (trzy serwery i dwa przełączniki SAN FC w lokalizacji podstawowej, trzy serwery w lokalizacji zapasowej; obie lokalizacje znajdują się na terenie Warszawy) w taki sposób, aby zapewniony był możliwie najwyższy poziom redundancji (dostępność wszystkich usług uruchomionych na wirtualnych maszynach) na wypadek ewentualnej awarii. 4. Dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wcześniej nieużytkowane, niepochodzące z odzysku oraz niepochodzące z projektów realizowanych u innych klientów, wyprodukowane w 2019 r.) i muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przekazać informację o kanale dystrybucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach