Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. +48 327054949
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. +48 327054949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń Rady Miasta Katowice i komisji Rady Miasta Katowice Zakres prac obejmuje dostawę, zamontowanie, uruchomienie i wdrożenie systemu do 2 sali konferencyjnych zamawiającego a) dostawę i wdrożenie oprogramowania do obsługi posiedzeń Rady Miasta i komisji Rady Miasta w języku polskim zapewniającego: - przygotowanie i obsługę porządku obrad wraz z jego modyfikacją w trakcie posiedzenia, - przygotowywanie szablonu protokołu z posiedzenia zawierającego min. informacje dot. głosowań, przebieg spotkania i listę obecności; - automatyczne tworzenie listy obecności w oparciu o zalogowane karty chipowe, - logowanie do systemu głosowania i prowadzenia dyskusji za pomocą karty - logowanie do systemu za pomocą loginu i hasła do aplikacji, z możliwością konfiguracji zakresu dostępu do poszczególnych materiałów, - obsługę głosowań imiennego i nieimiennego, - obsługa dyskusji - funkcje zgłoszenia do dyskusji, odpowiedzi na pytanie i zgłoszenia ad-vocem, obsługa mikrofonów na mównicy, mikrofonów prezydenckich z ograniczaniem czasu wypowiedzi (wraz z wyświetlaniem pozostałego czasu) w zależności od ilości wystąpień radnego w danym punkcie, - możliwość korzystania z materiałów zewnętrznych - dokumenty, zdjęcia, mapy, materiały AV, wraz z informacją - kiedy Radny pobrał już materiał do sesji - o dodaniu nowych dokumentów bądź aktualizacji istniejących; - nagrywanie przebiegu dyskusji wraz z oznaczeniem osób wypowiadających się (interaktywny protokół) na dysku twardym we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji z możliwością anonimizacji, - obsługa wielu ekranów - w tym ekran monitora wielkoformatowego (telewizora) i rzutnika - obsługa urządzeń dla radnych do wyświetlania treści omawianych punktów (np. komputery, tablety), ekranu wyświetlającego dane (kolejka zgłoszeń, dany punkt, czas) dla prowadzącego obrady, - możliwość wyświetlania obrad na ekranie na korytarzu przed salą sesyjną (obraz z transmisji internetowej) wraz z dźwiękiem, - połączenie oprogramowania ze stroną BIP UM Katowice (wykonaną w technologii SharePoint) w zakresie zamieszczania wybranych dokumentów (np. protokołów); - możliwość bezpośredniego kontaktu z radnymi (SMS via KISS, email, wewnętrzny komunikator); - możliwość pracy systemu głosowania i prowadzenia dyskusji również bez dostępu do internetu; - w momencie opuszczenia sali przez Radnego (wyciągnięcia karty) system automatycznie ma zapisywać tę informację oraz odpowiednio aktualizować protokół oraz system do głosowania. b) dostawę i uruchomienie sprzętu konferencyjnego (kamery, mikrofony, pulpity do głosowania) niezbędnego dla prawidłowego działania systemu do obsługi posiedzeń - sala 1 (s. 209) - minimum 30 pulpitów radnych (mikrofon, klawisze głosowania za, przeciw, wstrzym., klawisze zgłoszenia do dyskusji i zgłoszenia ad-vocem, wyjście mini słuchawkowe, logowanie przy pomocy katy chipowej, - pulpit przewodniczącego (poza sesjami ma on również umożliwiać zarządzanie mikrofonami w pulpitach radnych, bez potrzeby angażowania systemu), - pulpit mównicy, - pulpity prezydenckie - 5 szt. (uprzywilejowane w kolejkowaniu), - kamery - wykorzystanie posiadanych przez zamawiającego kamer obrotowych lub w innym wypadku kamera statyczna z widokiem sali lub stołu prezydialnego i mównicy oraz kamery obrotowe pokazujące radnego który zabiera głos - mikser audio min. 10 kanałowy - zalecane jest wykorzystanie miksera posiadanego przez Zamawiającego, - 4 głośniki panelowe zamontowane w sali głównej na rogach- zalecane jest wykorzystanie głośników posiadanych przez Zamawiającego, - 2 głośniki aktywne zamontowane pod balkonem i 2 głośniki aktywne zamontowane na balkonie, - wyprowadzenia audio (dla prasy, radia i telewizji 5 szt.) rozmieszczenie w zależności od aranżacji sali - mikrofon bezprzewodowy - 4 szt. + 2 stojaki (duże) - w stołach powinny znaleźć się następujące wyprowadzenia (gniazdko sieciowe 240V - 2 szt. na stanowisko, gniazdo USB - 5V DC, do zasilania urządzeń multimedialnych - 1 szt., gniazdo UTP 1 szt.) - niezależne od systemu wejście audio video, umożliwiające podłączenie laptopa z przygotowaną prezentacją do rzutnika i systemu nagłośnienia) - urządzenia dla radnych do wyświetlania treści omawianych punktów (np. tablety) - 30 szt. c) dostawę i uruchomienie sprzętu konferencyjnego (mikrofony, pulpity do głosowania) niezbędnego dla prawidłowego działania systemu do obsługi posiedzeń - sala 2 (s. 4,5) - 4 głośniki aktywne (z wbudowanym wzmacniaczem) po rogach sali - Pulpity z mikrofonami dla radnych -30 szt. - mikrofon dla prowadzącego - 1 szt. (z możliwością prowadzenia dyskusji - wyłączanie i włączanie mikrofonów radnych) - mikser audio, z wyprowadzeniem audio (mini jack do nagrywania posiedzeń) - 2 mikrofony bezprzewodowe + jeden statyw duży i jeden statyw mały d) dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania zapewniającego strumieniową transmisję obrad do Internetu - wyświetlanie w oknie podstawowym radnego który zabiera głos i transmisja jego głosu, - możliwość wyświetlania informacji o przemawiającym delegacie oraz wyników głosowań, - możliwość wyświetlania prezentowanych materiałów (dokumenty, zdjęcia, mapy, materiały AV). e) przeszkolenie 5 administratorów i 40 użytkowników, f) świadczenie serwisu i pomocy technicznej przez okres 4 lat od uruchomienia systemu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalnośc i interfejs użytkownika
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach