Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 85-863 Bydgoszcz, Łomżyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 252 702, , fax. 523 252 709
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Łomżyńska 33
85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 252 702, , fax. 523 252 709
REGON: 15817985001360 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie systemu do kontrolowania połączeń VPN w czasie rzeczywistym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja w Kujawsko - Pomorskim OW NFZ systemu do monitorowania i rejestrowania sesji zdalnych użytkowników (zwanego dalej w skrócie MiRSZ). W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia następujących licencji: FVA Fudo Virtual Appliance: FPSM-C-10 Licencja Fudo PAM dla 10 jednoczesnych połączeń FS-LSS1Y Wsparcie Standard– oprogramowania i aktualizacji dla wersji 36 miesięcy od podpisania protokołu FS-VASS3Y Wsparcie Virtual Appliance Support – Standard 36 miesięcy od podpisania protokołu W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację dostarczonego systemu oraz jego konfigurację pozwalającą na jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem w środowisku Zamawiającego. System dostarczony ma być w postaci maszyny wirtualnej (wirtualny appliance) pracującej pod kontrolą systemu VMware ESX6.5 eksploatowanym przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć zasoby serwerowe, na których zostaną uruchomione wirtualne instancje systemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48514000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, każdy wykonawca: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, uwzględniający wymagane prawem oświadczenia Wykonawcy m.in. dotyczące spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ), – będące podstawą oceny spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1, 5.2 b) jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców, c) oświadczenie podmiotu/ów (na zasoby, których powołuje się wykonawca przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) o braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunku w zakresie w jakim udostępnia zasoby, d) pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych (KRS, CEIDG), PELNOMOCNICTWO ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA e) w przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną – przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności i spełnić wszystkie wymogi określone w pkt. 6.4. f) w przypadku oferty równoważnej – opis rozwiązań, które mają zostać dostarczone - dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi w niej częściami lub punktami potwierdzającymi spełnienie warunków określonych w zał. nr 2 do SIWZ. (w przypadku powołania się przez Zamawiającego na nazwę własną produktu – zaoferowane produkty przez Wykonawcę jako oferta równoważna muszą być wyszczególnione z nazwy i nie mogą charakteryzować się gorszymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi niż produkty wskazane przez Zamawiającego. Przy złożeniu oferty równoważnej należy dołączyć oświadczenia, certyfikaty jakości ( aprobaty techniczne ) dopuszczające do stosowania, dające możliwość porównania cech jakościowych z produktami wskazanymi przez Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości lub przez producenta wskazanego produktu równoważnego). g) dowód wniesienia wadium – potwierdzona kopia przelewu lub innego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną