Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-543 Olsztyn, Dąbrowszczaków
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 521 61 66, , fax. 89 521 61 68
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
Dąbrowszczaków 44 A
10-543 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 521 61 66, , fax. 89 521 61 68
REGON: 32343000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.olsztyn.so.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na wskazanych salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Olsztynie wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wdrożonego w 2011 roku systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych do aktualnej wersji systemu na dziesięciu (10) salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę wraz z montażem przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko (urządzenia wchodzące w skład systemu muszą być nowe, nieużywane, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskie); modernizację wdrożonego w 2011 roku systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych do aktualnej wersji systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury); dostawę materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; demontaż starych urządzeń oraz instalacji okablowania (zdemontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego; świadczenie w okresie gwarancji usługi serwisu i wsparcia technicznego dla systemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie pisemnej. 4. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 PZP w związku z art. 26 ust. 2f PZP, w celu potwierdzenia, spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzoną zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną