Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na dwóch (2) salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Zambrowie oraz modernizacja zestawów ReCourt do aktualnej wersji systemu na trzech (3) salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 166 282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 166 282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 57063100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na dwóch (2) salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Zambrowie oraz modernizacja zestawów ReCourt do aktualnej wersji systemu na trzech (3) salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na dwóch (2) salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Zambrowie oraz modernizacja zestawów ReCourt do aktualnej wersji systemu na trzech (3) salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży”. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 2.1. Cześć I - Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na dwóch (2) salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Zambrowie 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.1.1. dostawę nowych urządzeń i ich montaż, 2.1.1.2. zainstalowanie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury), 2.1.1.3. dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, 2.1.1.4. opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, 2.1.1.5. przedłożenie dokumentacji powykonawczej, 2.1.1.6. udzielenie gwarancji na okres min. 48 miesięcy na przedmiot zamówienia, 2.1.1.7. świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu, 2.1.1.8. szkolenie z zakresu obsługi systemu. 2.1.2. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu. 2.1.2.1. w ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu, 2.1.2.2. usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności: 2.1.2.2.1. zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego, 2.1.2.2.2. usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego, 2.1.2.2.3. udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego, 2.1.2.2.4. realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości, 2.1.2.2.5. uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizację oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych), 2.1.2.2.6. oraz pozostałe czynności określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, 2.2. Cześć II - Modernizacja zestawów ReCourt do aktualnej wersji systemu na trzech (3) salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży 2.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.2.1.1. demontaż systemu zakupionego w latach 2011 w Sądzie Okręgowym w Łomży, 2.2.1.2. dostawę nowych urządzeń i ich montaż, 2.2.1.3. zainstalowanie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury), 2.2.1.4. dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, 2.2.1.5. opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, 2.2.1.6. przedłożenie dokumentacji powykonawczej, 2.2.1.7. udzielenie gwarancji na okres min. 48 miesięcy na przedmiot zamówienia, 2.2.1.8. świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu, 2.2.1.9. szkolenie z zakresu obsługi systemu. 2.2.2. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu. 2.2.2.1. w ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu, 2.2.2.2. usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności: 2.2.2.2.1. zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego, 2.2.2.2.2. usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego, 2.2.2.2.3. udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego, 2.2.2.2.4. realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości, 2.2.2.2.5. uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizację oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych), 2.2.2.2.6. oraz pozostałe czynności określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część I - 2 500,00 zł, Część II - 5 200,00 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach