Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi w zakresie wsparcia dostarczonych systemów

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4921134, 4921135 , fax. 224 921 149
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    Al. Jerozolimskie 181 C
    02-222 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4921134, 4921135, fax. 224 921 149
    REGON: 15524960100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.urpl.gov.pl/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi w zakresie wsparcia dostarczonych systemów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje działania, do których zobowiązany jest wykonawca w odniesieniu do wskazanych systemów informatycznych (oprogramowań komputerowych), w następującym zakresie i terminach: ZADANIE 1. dostawa, zainstalowanie, uruchomienie w terminie 20 dni od dnia zawarcia umowy systemu zarządzania środowiskiem domenowym Active Directory (AD) obejmującego administrowanie kontami, zasobami i innymi obiektami AD, monitorowanie powiązań między obiektami AD, monitorowanie działań obiektów AD; w ramach dostawy - podstawowe wsparcie techniczne zapewnione na okres 1 roku przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera (konsultacje w zakresie konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny systemu, dostęp do aktualizacji oprogramowania), a po odbiorze systemu przez zamawiającego wykonywanie usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu przez wykonawcę w zaoferowanym okresie (min. 6 m-cy, maks. 12 m-cy); ZADANIE 2. dostawa, zainstalowanie, uruchomienie w terminie 20 dni od dnia zawarcia umowy systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi, tj. laptopami, tabletami, smartfonami (MDM) obejmującego inwentaryzację urządzeń mobilnych, zdalne administrowanie urządzeniami mobilnymi oraz zdalne instalowanie oprogramowania w urządzeniach mobilnych; w ramach dostawy - podstawowe wsparcie techniczne zapewnione na okres 1 roku przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera (konsultacje w zakresie konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny systemu, dostęp do aktualizacji oprogramowania), a po odbiorze systemu przez zamawiającego wykonywanie usług w zakresie wsparcia/ utrzymania systemu przez wykonawcę w zaoferowanym okresie (min. 6 m-cy, maks. 12 m-cy). Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia systemu i gwarancji na te usługi, opisano w odpowiednich dla ww. ZADAŃ załącznikach do SIWZ, które pozostają w ścisłym związku z istotnymi postanowieniami umowy, określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 3 000 PLN (trzy tysiące złotych) w razie oferowania ZADANIA 1. oraz 3 000 PLN (trzy tysiące złotych) w przypadku oferowania ZADANIA 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP). O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 13 grudnia 2019 r. Zwrot wadium regulują przepisy art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 PZP, natomiast zatrzymanie wadium przez zamawiającego następuje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach