Instytut Matki i Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 32-77-240 , fax. 022 32-77-233, 32-77-305
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305
REGON: 28839500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu „Rozbudowa nowoczesnych technologii LAN przetwarzających BIGDATA w projektach naukowo-badawczych IMiD” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu IT na potrzeby realizacji inwestycji w ramach projektów naukowo-badawczych. Oferowany sprzęt wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie Marketplanet OnePlace informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 3b do SIWZ. 21. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 3) „tabela asortymentowo-cenowa” według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ; 4) zestawienie parametrów wymaganych według wzoru stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ; 5) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 6) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w następującej formie: W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych) lub z elektronicznym poświadczeniem zgodności z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie. W przypadku gdy wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, konieczne jest uzyskanie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). 7) w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
Dodano: 2024-04-29 - ZP/11/23 Dostawa serwerów, macierzy, oprogramowania do backupu danych, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz migracji danych - POSTĘPOWANIE POWTÓRZONE
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa macierzy, serwerów, przełączników Fiber Channel wraz z usługą wdrożenia w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2023-12-19 - Zakup i dostawa infrastruktury serwerowej II na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa 2 serwerów do Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Mokotów (cz. I) oraz Dostawa licencji komercyjnej wraz z wdrożeniem Systemu Bibliotecznego oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń (cz. II)
Dodano: 2023-11-29 - Zakup 4 serwerów oraz akcesoriów na potrzeby rozbudowy istniejącego klastra serwerów Ministerstwa Sportu i Turystyki o dodatkową moc obliczeniową.
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa macierzy, serwerów, przełączników Fiber Channel wraz z usługą wdrożenia w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa serwerów typu BLADE dla PIG-PIB
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa serwera i oprogramowań
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa serwerów dla PIG-PIB
Dodano: 2023-09-21