Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Filharmonią Śląską

Filharmonia Śląska w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-089 Katowice, ul. Sokolska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 351-17-19, 258-62-61 , fax. (032) 258-98-85
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Śląska w Katowicach
    ul. Sokolska 2 2
    40-089 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 351-17-19, 258-62-61, fax. (032) 258-98-85
    REGON: 00027933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Filharmonią Śląską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wykonanie analizy przedwdrożeniowej, wykonanie projektu systemu informatycznego, dostawa i wdrożenie oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Filharmonią Śląską (zwanego dalej Systemem) obejmującego co najmniej następujące moduły funkcjonalne: elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie projektami, finanse i księgowość, gospodarowanie środkami trwałymi, kadry i płace, kasy Instytucji, obsługa sprzedaży, obsługa magazynów i instrumentarium, logistyka, zarządzanie nieruchomościami, planowanie, budżetowanie i kontrola zarządcza wraz z oceną ryzyk i weryfikacją działań, zamówienia publiczne, programowanie i organizacja działalności artystycznej wraz z bibliotekami nut i publikacji, zarządzanie relacjami z klientami, wprowadzanie danych historycznych, wspomaganie zarządzania stroną internetową; - dostawa oprogramowania bazodanowego, oraz innego, potrzebnego do wdrożenia Systemu, wraz z ich instalacją i uruchomieniem, niezbędnego do uruchomienia i administrowania Systemem; - przeszkolenie pracowników w zakresie administracji i obsługi Systemu; - dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem na posiadanym przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym (w tym zaplecze serwerowe, system archiwum), wraz z przeniesieniem na nowe serwery Zamawiającego po zakończeniu wdrożenia; - udzielenie licencji na korzystanie z Systemu, oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego niezbędnego do uruchomienia Systemu dla użytkowników, - udzielenie gwarancji na System. Celem projektu jest zintegrowanie i usprawnienie systemu ewidencjonowania i rozliczania wszystkich zdarzeń w dziedzinach objętych modułami Zintegrowanego Systemu Zarządzania we wszystkich obszarach działalności Zamawiającego oraz wspomożenie procesu efektywnego zarządzania, a w szczególności: zapewnienie realizacji celów statutowych Zamawiającego, między innymi w zakresie organizacji wydarzeń artystycznych, usprawnienie procesów podejmowania decyzji w oparciu o wdrożenie procesów analizy i raportowania oraz zapewnienie dostępu do właściwych informacji w odpowiednim czasie, zapewnienie obsługi informatycznej wybranych obszarów działania Zamawiającego w oparciu o zintegrowany system zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewnienie niezawodnych narzędzi do wdrożenia i administrowania systemem, zastąpienie rozproszonych, w większości przestarzałych systemów i programów, spójnym nowoczesnym systemem bazującym na wspólnej dla systemu bazie danych, wraz z migracją danych z dotychczas posiadanych systemów, zapewnienie sprawnej komunikacji i przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Zamawiającego dzięki jednorodnej strukturze danych, ­ umożliwienie rozwoju systemu wraz ze zmianami organizacyjnymi, prawnymi i rozwojem Instytucji. Wymagania dotyczące Zintegrowanego Sytemu Informatycznego Wspomagający Zarządzanie Filharmonią Śląską są następujące: - system powinien zapewniać zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi, które mają zastosowanie w funkcjonowaniu instytucji kultury, z możliwością dostosowania go do zachodzących zmian w przepisach prawa. Obowiązek monitorowania zmian w przepisach prawa oraz nadsyłania stosownych poprawek do systemu spoczywa (w okresie gwarancji oraz aktywnej umowy serwisowej) na Wykonawcy, - system powinien posiadać narzędzia umożliwiające jego administrowanie, - system powinien posiadać narzędzia umożliwiające dokonywanie zmian w zakresie jego parametryzacji przez odpowiednio przeszkolonych administratorów systemu (szkolenia tego typu musi być przewidziane w ramach projektu), - system powinien być zintegrowany, co oznacza, że opracowane, dostarczone i wdrożone moduły muszą stanowić logiczną całość, skonstruowaną tak, aby informacje wprowadzone w jakimkolwiek jego module były dostępne dla posiadających odpowiednie uprawnienia w innych modułach z zapewnieniem pełnej spójności danych we wszystkich modułach, - system powinien zapewniać dostęp do aktualnych informacji w zdefiniowanych i dowolnych układach danych (w ramach wymaganej funkcjonalności) oraz zapewniać sprawny obieg informacji na różnych szczeblach struktury organizacyjnej Zamawiającego, - system powinien mieć możliwość rozszerzenia go o dodatkowe moduły i funkcjonalności wraz ze zwiększającymi się potrzebami Zamawiającego przez jego pracowników. W ramach zamówienia oczekuje się, że wykonawca: - wykona analizę przedwdrożeniową, której przeprowadzenie będzie niezbędne w celu określenia wszelkich danych i uzyskania niezbędnej wiedzy, która jest potrzebna do pełnego wdrożenia systemu zgodnie z potrzebami wynikającymi z SIWZ oraz określenie szczegółowej koncepcji wdrożenia wraz z przedstawieniem szczegółowego harmonogramu prac związanych z realizacją umowy - na etapie analizy przedwdrożeniowej Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnień do koncepcji wdrożenia w dalszych etapach procesu wdrożeniowego, - wykona projekt systemu i jego implementację, udzieli licencji na korzystanie z Systemu obejmującego moduły wszystkie wymagane przez Zamawiającego, - udzieli licencji na korzystanie z oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego niezbędnego do uruchomienia Systemu w zakresie przewidzianym w SIWZ, - zapewni dostawę, opracowanie dla potrzeb Zamawiającego oraz instalację modułów funkcjonalnych Systemu, przy czym dopuszcza się inną organizację modułów w szczególności inne ich nazewnictwo lub zawarcie funkcjonalności dwóch lub więcej modułów w jednym lub odwrotnie - funkcjonalności jednego modułu rozłożone na kilka modułów, pod warunkiem spełnienia wymagań dotyczących funkcjonalności oprogramowania, - dokona integracji Systemu ze wskazanymi systemami informatycznymi i programami komputerowymi, których funkcjonalność nie zostanie zastąpiona przez system (między innymi system ZUS, systemami bankowymi, systemem sprzedaży biletów oraz innymi których funkcjonowanie Zamawiający zamierza utrzymać) oraz zapewni poprawną współpracę oraz wymianę danych z tymi systemami użytkowanymi przez Zamawiającego, - przeprowadzi migrację wraz z konwersją danych z eksploatowanych aktualnie przez Zamawiającego systemów informatycznych i programów komputerowych do systemu (dotyczy to wszelkich danych aktualnie gromadzonych i przetwarzanych w systemach komputerowych Zamawiającego przez systemy informatyczne i programy komputerowe, których funkcjonalność zastąpiona będzie przez moduły funkcjonalne systemu), - przeprowadzi szkolenia użytkowników (w zakresie obsługi wybranych modułów) i informatyków (w zakresie administrowania systemem operacyjnym, systemem baz danych, systemem kopii, systemem aplikacji, samodzielnego rozwoju systemu). Szkolenia użytkowników systemu muszą zostać potwierdzone sprawdzeniem nabycia praktycznych umiejętności posługiwania się wybranymi modułami zgodnie z ich funkcjonalnością. Odbycie tych szkoleń powinno zostać potwierdzone uzyskaniem stosownych certyfikatów, - sporządzi pełną dokumentację wdrożeniową tworzoną w trakcie wdrożenia systemu oraz analizę powdrożeniową, - udzieli gwarancji na wdrożony system nie krótszej niż 36 miesięcy z czasem usunięcia awarii oprogramowania maksymalnie do 48 godzin, - zapewni opiekę oraz asystę techniczną rozumianą jako dostarczanie aktualizacji oprogramowania, adaptowania oprogramowania do zmian w przepisach prawa, wprowadzania zmian w dokumentacji wynikających z aktualizacji oprogramowania, zapewnienia wymiany danych z innymi systemami, prowadzenia bieżącej konserwacji oprogramowania. Dostawa i wdrożenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach: - etap I: stworzenie koncepcji systemu, wdrożenie uzgodnionych z Zamawiającym modułów: obiegu dokumentów oraz przynajmniej jednego z wymienionych: finansowo-księgowy, kadrowo-płacowy, programowanie i organizacja działalności artystycznej wraz z bibliotekami nut i publikacji w terminie do 30.11.2011r. w kwocie nie przekraczającej 37 000,00 zł brutto; - etap II: wdrożenie pozostałych modułów systemu nie później niż do 30.11.2012r., Zamawiający z 1-miesięcznym wyprzedzeniem powiadomi Wykonawcę o konieczności realizacji tego etapu. W przypadku nie uzyskania środków finansowych do 30.04.2012r. Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo renegocjowania innego terminu realizacji zamówienia lub odstąpienia w tym terminie od umowy w tym etapie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowiązany do wniesienia wadium. b) Zamawiający ustala wadium w wysokości 3.500,- zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). c) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: i) pieniądzu; ii) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; iii) gwarancjach bankowych; iv) gwarancjach ubezpieczeniowych; v) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 pkt 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior?czości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.) d) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. o/Katowice nr 93 1020 2313 0000 3502 0154 5219, na którym będzie ono przechowywane. e) Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. f) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze, dokument - gwarancja, poręczenie - musi być złożony w formie oryginału, a jego kopia zawierająca potwierdzenie złożenia oryginału musi być załączona do oferty. Potwierdzenia dokonuje główna księgowa Zamawiającego. g) Zasady zwrotu wadium wykonawcy oraz utraty wadium przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena proponowanego systemu i warunków jego realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach