Przetargi.pl
dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 583 88 28 , fax. 22 583 88 50
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 583 88 28, fax. 22 583 88 50
    REGON: 36318962500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa), zwanego dalej „Systemem", obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej, deklaracji podatkowych, portalu pracowniczego www wraz z udzieleniem licencji na czas nieokreślony; 2) dostawa i wdrożenie innego oprogramowania niezbędnego do realizacji przedmiotu Umowy wraz z licencjami; 3) przeniesienie (migrację) wskazanych przez Zamawiającego danych z obecnie eksploatowanych systemów do nowego Systemu, Zamawiający udostępni Wykonawcy bazy danych do migracji; 4) przygotowanie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego platformy testowej i produkcyjnej Systemu; 5) przygotowanie scenariuszy testów akceptacyjnych Systemu; 6) przygotowanie i dostarczenie dokumentacji użytkowej i administracyjnej Systemu. 7) świadczenie usługi utrzymania wdrożonego Systemu przez 12 miesięcy. Przez okres 12 miesięcy od dnia końcowego odbioru Systemu Wykonawca będzie świadczył usługi związane z utrzymaniem Systemu. Warunki wykonania usług związanych z utrzymaniem Systemu, określają Istotne postanowienia umowy (IPU) stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (załącznik nr 2 do Umowy – Usługi utrzymania Systemu oraz gwarancji). 2.Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia -Szczegółowe wymagania dla Zintegrowanego Systemu ERP stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (po zawarciu umowy dokument ten będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy) oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawcy przeprowadzą prezentację zaoferowanego Systemu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie złożą oferty do wykonania prezentacji zaoferowanego Systemu (wskazanego w treści złożonej oferty), z zakresu zagadnień określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wykonawca powinien być gotowy do przeprowadzenie prezentacji nie później niż następnego dnia roboczego (z wyłączeniem sobót) po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Wszystkie prezentacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego (ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa). Kolejność przeprowadzenia prezentacji odbywać się będzie wg kolejności składania ofert. O terminie (dzień i godzina) prezentacji Wykonawcy zostaną powiadomieni w jeden ze sposobów określony w pkt 18.2 SIWZ. 4) Proces przygotowania do przeprowadzenia prezentacji przez Wykonawcę musi nastąpić przed wyznaczoną przez Zamawiającego godziną rozpoczęcia prezentacji. 5) Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem zaoferowanego Systemu w wersji wskazanej w ofercie, na sprzęcie niezbędnym do przeprowadzenia prezentacji, zapewnionym przez Wykonawcę, w tym drukarka wyposażona we wszystkie materiały eksploatacyjne i np. laptop. Zamawiający nie dopuszcza prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego, np. Microsoft Power Point. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia danych wejściowych z uwzględnieniem danych zawartych w scenariuszu, niezbędnych w celu przeprowadzenia prezentacji. 7) W trakcie prezentacji Zamawiający zapewni Wykonawcy: pomieszczenie do prezentacji i rzutnik multimedialny (złącze HDMI lub D-Sub). 8) W trakcie prezentacji Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z Internetu. Zapewnienie dostępu do Internetu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie zezwala na wykorzystanie sieci teleinformatycznej Zamawiającego do celów przeprowadzenia prezentacji. 9) Przez wykonanie scenariusza rozumie się doprowadzenie do osiągnięcia wszystkich rezultatów określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz potwierdzenia osiągnięcia wspomnianych rezultatów poprzez wydruk w formie papierowej dokonany w czasie wyznaczonym na prezentację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania wydruków poza czasem przeznaczonym na prezentację. 10) Na przeprowadzenie prezentacji przeznaczone zostaną dla każdego Wykonawcy kolejne, (z uwzględnieniempkt 9 powyżej) maksymalnie 3 godziny zegarowe, liczone od godziny rozpoczęcia prezentacji wyznaczonej przez Zamawiającego. 11) W przypadku wystąpienia w trakcie prezentacji awarii technicznej sprzętu, wykorzystywanego do przeprowadzenia prezentacji, Wykonawca/Zamawiający (każdy odpowiednio w zakresie zapewnionego przez siebie sprzętu) może, w celu usunięcia ww. awarii, dokonać niezbędnych napraw. Łączny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 1 godziny. Czas na usunięcie ewentualnej awarii nie będzie wliczany do czasu przeznaczonego na prezentację. 12) Bezpośrednio po przeprowadzeniu prezentacji oferowanego Systemu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 8 powyżej. 13) Z prezentacji sporządzony zostanie Protokół przeprowadzenia prezentacji, do którego zostaną załączone wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 9 powyżej. 14) Prezentacja podlega trybowi składania, uzupełniania lub poprawiania określonemu w art. 26 ust. 3 ustawy. 15) Prezentacje Systemów przeprowadzane przez poszczególnych Wykonawców są jawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej BGK nr 62 1130 1017 0020 1487 9320 0001, z adnotacją „wadium – numer sprawy BDG.SSZP.3.2610.2.2017.IO - dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) na podstawie, którego będzie możliwe wymaganie zapłaty kwoty wadium. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach